Gjest Med kinabarn i hjertet Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ja, i går ble søknaden endelig sendt til Kina. Sammen med en bunke andre søkere. En litt blandet følelse i disse tider.... Andre her som er omtrent like langt i løypa? Kunne vært fint å holde kontakten underveis! 0 Siter
gogo1365380358 Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 Hei! Gratulerer med et steg videre i prosessen! Da er vi omentrent like langt. Vi fikk papirene sendt 7/5, Vi bruker VB enn dere? mvh 0 Siter
Puccini Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Gratulerer!!! Nå er det bare å finne roen, forberede seg og la tiden gå... Jeg syns det var utrolig deilig da vi fikk sendt våres papirer (i januar)- det å komme inn i køen var en stor lettelse. Da kunne jeg på en måte slappe av. Lykke til med ventetiden - så får vi bare håpe at tilstanden i Kina normaliserer seg snart. Hilsen fra meg 0 Siter
tango Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Grattis med nok et viktig steg tilbakelagt! Vi er like foran dere i løypa, papirene ble sendt i beg. av mai via VB. Spennende tid vi har foran oss, periodevis litt vel spennede, men nå er jeg optimist og tror dette ordner seg! 0 Siter
BMS! Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Gratulerer så mye, med oversendelse av papirer. Nå er det bare og ha is i magen, og belage seg på og bruke mye, tålmodighetskrem:) Lykke til videre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.