Gå til innhold

NHD: Lindring av indre uro uten piller?

Anbefalte innlegg

Gjest Little Lady Blue

Jeg er preget av indre uro.

Vil gjerne gjøre det bedre uten å ta piller.

Har du noen tips?

Eller er piller eneste løsningen? Er det eventuelt forskjell på årsaken til at den indre uroen har oppstått?

Jeg har fått den etter at jeg gikk på SSRI for depresjon. Det var iallefall etter det uroen begynte. Etter at jeg slutta med pillene altså.

Har Sobril, men det bruker jeg bare spesielle situasjoner. Som idag feks. For å komme igjennom dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105362-nhd-lindring-av-indre-uro-uten-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Little Lady Blue.

Jeg har selv uro av og til. Får angst når jeg skal ut å reise til fremmende steder.

Sist jeg var ute å fløy var jeg og tok akupunktur en 3 uker før turen. Det hjalp veldig, hadde ikke ant. til angst i det hele tatt. Jeg har ogsgå kjøpt på helsekost noe som heter NERVERO som du kan prøve, det er ivertfall ikke noe farlig. Jeg går å får noen bitte små nåler i ørene, som sitter der til de faller ut av seg selv. Føler meg mye roligere med de.

Lykke til.

Hei, bare et lite tips. Kanskje du kan ta en liten treningsøkt hver dag såppass at kroppen blir skikkelig sliten av det. Det pleier jo å hjelpe litt mot uro i kroppen etterpå men passer kanskje ikke for alle. Merker selv at kroppen blir behagelig rolig. Som beroligende medisin kan jeg foreslå Rivotril. I tillegg til å være beroligende får de musklene til å slappe av. Ikke fullt så vanedannende som valium og sobril tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...