Gå til innhold

Cipramil+5mg valium+3glass vin?

Anbefalte innlegg

Jake1365380469

Heisann folkens.

Var ute igår. Tok en valium grunnet mye folk-sosial angst- og drakk (kun) 3 glass rødvin i løpet av kvelden.

Jeg går på 30 mg cipramil.

Kan denne blandingen være farlig?

Jeg følte meg svært avslappet både igår og idag morges.

Bruker ALDRI valium, første gang igår.

Men jeg følte meg svært avslappet, og "slapp" derfor å drikke mer enn minimale mengder igår( litt vin)

Noen som FRARÅDER meg å gjøre det samme ikveld?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105377-cipramil5mg-valium3glass-vin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

happy1365380345

Er det ikke mest naturlig at du selv tenker igjennom dette?

Du har sikkert fått med deg fra før at de fleste fraråder alkohol i kombinasjon med begge preparatene du nevner.

Du sier selv at du følte deg deilig avslappet - dessverre den farligste følelsen når det gjelder veien til misbruk av både medikamenter og alkohol.....

Disse tre tingene bør/ skal ikke kombineres. Cipramil og valium (diazepam) går nok bra, men IKKE sammen med alkohol.

Vær forøvrig forsiktig med valium og samme type medisiner som vival og stesolid, de er alle samme type medisin og inneholder diazepam.

De er vanedannende og brukt over tid må dosen økes for og gi samme effekt. De gir også abstinenser.

Det kan være et bedre alternativ og øke dosen cipramil for å oppnå angsatdemping.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...