Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Betatt

Heisann=)

Er nå en stund siden jeg har vært ute sammen med jenta i mitt liv som ennå ikke er jenta mi=) Uansett jeg har lyst å invitere henne ut og finne på noe skikkelig gøy! Vi har vært ute på cafè i lag,vært på fester og sett video hjemme. Kunne derfor gjerne tenke meg noen andre originale forslag til ting å finne på=) Blir kanskje litt kjedelig i lengden med cafè. For min del er det viktigste at jeg får være sammens med henne men jeg har lyst å finne på noe skikkelig gøy for hennes del!

Evig takknemlig for de svar jeg får:p

Gratulerer med overstått nasjonaldag forresten!:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105419-dr%C3%B8mmedate/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bravida

Her er iallefall mitt forslag på drømmedaten:

Begynn med en lapp på døra til jenta di om at hun skal møte opp et nevnt sted (du bestemmer seff) hvor hun skal se bak en tlfkiosk, for eks, hvor du har satt opp en lapp hvor du guider henne videre til neste post. Skjønner poenget? På den siste posten, har du avtalt med en kompis (som hun selvfølgelig ikke kjenner) at han venter på henne med en rose, og guider henne til en resaturant hvor du sitter å venter på henne.

Er ikke det romantisk, så vet ikke jeg..!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105419-dr%C3%B8mmedate/#findComment-613409
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...