Gå til innhold

Betaler dere 'lappen'?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest ikke undertegnet

Jeg trodde det var helt vanlig at foreldrene betalte jeg. Både jeg og brødrene mine har fått lappen av foreldrene våre, og alle venninnene mine har også fått det av sine foreldre..et par av dem har betalt litt selv også (en tredjedel eller noe), men mitt inntrykk er at det er mest vanlig at foreldrene betaler alt sammen.

Mine foreldre som har seks barn lovde meg lappen og bil om jeg ikke begynte å røyke, dette var da jeg var ganske liten og de visste nok ikke at de skulle ende opp med seks barn. Jeg er eldst og begynte ikke å røyke, så jeg fikk lappen og en gammel opel da jeg var 18. Min yngre bror valgte røyken, han er snart 20 og har ikke råd til lappen.

Mine fire minste søsken nærmer seg 18, og ingen av dem røyker enda. Dette kan nok bli dyrt for foreldrene mine.

Ingen av mine venner har fått lappen av sine foreldre, så jeg har ikke inntrykk av at det er så vanlig.

Gjest ikke undertegnet

Mine foreldre som har seks barn lovde meg lappen og bil om jeg ikke begynte å røyke, dette var da jeg var ganske liten og de visste nok ikke at de skulle ende opp med seks barn. Jeg er eldst og begynte ikke å røyke, så jeg fikk lappen og en gammel opel da jeg var 18. Min yngre bror valgte røyken, han er snart 20 og har ikke råd til lappen.

Mine fire minste søsken nærmer seg 18, og ingen av dem røyker enda. Dette kan nok bli dyrt for foreldrene mine.

Ingen av mine venner har fått lappen av sine foreldre, så jeg har ikke inntrykk av at det er så vanlig.

inntrykk av at det IKKE er vanlig mente jeg....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...