Gå til innhold

Spiseproblematikk utløst av depresjon?

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på en ting.. Kan spiseforstyrrelser utløses av depresjon og angst..? På en måte.. Vet ikke helt, jeg.. Var liksom når jeg var mest deprimert at spiseproblemene var verst. Kanskje jeg ble mer deprimert av å spise så lite og? Hmm.. Blir litt forvirra av det her.. Synes liksom ikke at jeg har så veeldig problemer med maten, har bare gått ned fra 56 til 49 kg de siste månedene.. (er ca 170 høy..)

Har noen no peiling på det her og kan gi meg noen råd/svar?

Hilsen en forvirra

Fortsetter under...

Må legge til en ting til. Er innlagt på psykiatrisk nå, og da klarer jeg å spise minimalt, det er når jeg er hjemme på perm at spisekickene kommer.. Muttra og fattern vet ikke no om det her, så jeg må væffal spise litt for at de ikke skal merke noe, eller rett og slett ikke være hjemme til måltider. Burde jeg fortelle dem om dette? Har ikke så lyst.. Tror liksom jeg kan løse det her uten at de trenger vite noe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...