Gjest command prompt Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Hva skjer hvis jeg skriver noe i command prompt vinduet? Hva er det for noe? Sitter bare å prøver finne litt ut av pcen. 0 Siter
citoyen Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Det er omtrent som å spørre "Hva skjer hvis jeg klikker på ett eller annet?" Kommandolinjen er bare en alternativ måte å gi kommandoer til PCen på, for å f.eks åpne programmer, flytte, kopiere eller slette filer, osv. 0 Siter
Gjest Kjør Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det er omtrent som å spørre "Hva skjer hvis jeg klikker på ett eller annet?" Kommandolinjen er bare en alternativ måte å gi kommandoer til PCen på, for å f.eks åpne programmer, flytte, kopiere eller slette filer, osv. Jepp, som Citoyen skriver. Forsøk å skrive calc.exe i command prompt (norsk: kjør). Som du vil se så starter et program. 0 Siter
petter smart Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jepp, som Citoyen skriver. Forsøk å skrive calc.exe i command prompt (norsk: kjør). Som du vil se så starter et program. Eller deltree, eller kanskje format c: Mange moro kommandoer der gitt. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Eller deltree, eller kanskje format c: Mange moro kommandoer der gitt. Format c: går heldigvis ikke. Prøv ! :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Format c: går heldigvis ikke. Prøv ! :-) Tror du jeg er dum nok til å prøve tar du feil. Men det er jo bare å svare nei når maskina ber om bekreftelse. Men deltree er jo en vinner. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Tror du jeg er dum nok til å prøve tar du feil. Men det er jo bare å svare nei når maskina ber om bekreftelse. Men deltree er jo en vinner. Skriv: CD\ DELTREE *.* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.