Gå til innhold

hva skjer....

Anbefalte innlegg

Gjest command prompt
Skrevet

Hva skjer hvis jeg skriver noe i command prompt vinduet?

Hva er det for noe?

Sitter bare å prøver finne litt ut av pcen.

Skrevet

Det er omtrent som å spørre "Hva skjer hvis jeg klikker på ett eller annet?" :)

Kommandolinjen er bare en alternativ måte å gi kommandoer til PCen på, for å f.eks åpne programmer, flytte, kopiere eller slette filer, osv.

Gjest Kjør
Skrevet

Det er omtrent som å spørre "Hva skjer hvis jeg klikker på ett eller annet?" :)

Kommandolinjen er bare en alternativ måte å gi kommandoer til PCen på, for å f.eks åpne programmer, flytte, kopiere eller slette filer, osv.

Jepp, som Citoyen skriver. Forsøk å skrive calc.exe i command prompt (norsk: kjør). Som du vil se så starter et program.

petter smart
Skrevet

Jepp, som Citoyen skriver. Forsøk å skrive calc.exe i command prompt (norsk: kjør). Som du vil se så starter et program.

Eller deltree, eller kanskje format c:

Mange moro kommandoer der gitt.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Eller deltree, eller kanskje format c:

Mange moro kommandoer der gitt.

Format c: går heldigvis ikke. Prøv ! :-)

petter smart
Skrevet

Format c: går heldigvis ikke. Prøv ! :-)

Tror du jeg er dum nok til å prøve tar du feil. Men det er jo bare å svare nei når maskina ber om bekreftelse.

Men deltree er jo en vinner.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Tror du jeg er dum nok til å prøve tar du feil. Men det er jo bare å svare nei når maskina ber om bekreftelse.

Men deltree er jo en vinner.

Skriv:

CD\

DELTREE *.*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...