Gå til innhold

videreutdanning-opr-sykepleier

Anbefalte innlegg

Gjest Operasjons-sykepleier?

Jeg vurderer å ta videreutdanning innen operasjon. Noen som har tatt den og har formening om jeg bør ta den eller ikke? Har jobbet som "vanlig" sykepleier i 4 år og har lyst på nye utfordringer. Får 75%lønn under utdanningen. Det som er mitt største "problem" er barn. Har ei fra før som 2,5 år, og det sier seg selv at jeg må vente da med flere til jeg er ferdig, dvs 2 år fra nå av. men det er vel best å ha utdanningen i orden først?

Synspunkter??

Og har noen ideer til hva jeg skal skrive i søknaden om videreutdanning. Jeg er ikke så flink med slik....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105502-videreutdanning-opr-sykepleier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåsnipp

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg utdannet meg til jordmor istedet, det må da være mye mere givende og interresant?Men utdannelsen er kansje lengre?

Når det gjelder et nytt barn, så kommer det jo an på om du har alderen på din side.Etter fylte 36 år så synker fruktbarheten drastisk, men dette vet vel du alt om allerede :-)

Angela1365380318

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg utdannet meg til jordmor istedet, det må da være mye mere givende og interresant?Men utdannelsen er kansje lengre?

Når det gjelder et nytt barn, så kommer det jo an på om du har alderen på din side.Etter fylte 36 år så synker fruktbarheten drastisk, men dette vet vel du alt om allerede :-)

Den derre var kansje litt drøy da, det sjer jo ikke på dagen du fyller 36. Noen har problemer allerede fra 20 årene av og andre blir gravid ved førsteforsøk i en alder av 50!

Etter det jeg har hørt så pleier man å si at den er laver ved 40årsalderen en hva den var i 20-30 årene, men ikke sette en fast alder på det, det er jo inviduelt.

Gjest Operasjons-sykepleier?

*s* Jordmorutdanningen er ikke i nærheten av der jeg bor, så det blir nok litt vanskelig. Og alderen er forsåvidt ikke noe problem, for jeg er 26 år....

Gjest Pause

Den derre var kansje litt drøy da, det sjer jo ikke på dagen du fyller 36. Noen har problemer allerede fra 20 årene av og andre blir gravid ved førsteforsøk i en alder av 50!

Etter det jeg har hørt så pleier man å si at den er laver ved 40årsalderen en hva den var i 20-30 årene, men ikke sette en fast alder på det, det er jo inviduelt.

Sånn generelt så er dette fakta, altså hvis du kikker på gjennomsnittet og ikke på enkelttilfellene/unntakene.Og jo,faktisk så synker fruktbarheten ganske drastisk etter rundt fylte 36 år,men ikke sånn på 36-årsdagen akkurat da,men det regnet jeg med de fleste skjønte, at det var en slags overgang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...