Gå til innhold

et barn forlite

Anbefalte innlegg

randolph1365380521

Vi mistet en sønn på 20 år for 5 år siden.Det er så vondt for han var mammas gutt og datteren vår er pappas jente om dere skjønner hva jeg mener.

Jeg ble sykemeldt i 3 uker etter dødsfallet og fikk ordre om å gå i på jobb igjen.Når telefonen ringte på jobben greide jeg ike ta den fordi jeg ventet å høre min sønn ringe meg og bestille middagsmaten.Eller hei mamma kjedet meg litt har du tid til å prate?

Barneskolen hadde klassefeset nå for ikke lenge siden og en av gutta reiste seg og fortalte om sin bror som skøyt seg selv fordi han var homo og var utstøtt her i byen.Men i samme talen ba han om ett minutts stillhet for vår sønn.Jeg gråt da heg hørte det fordi jeg syntes det var så pent gjort.Kameratene kommer og besøker oss stadig vekk og de er på graven hver julaften og legger ned kranser blomster og engler.De er jo så sjønne de ungdommene.Men jeg sliter enda med dødsfallet du har ingen å miste du har alltid et bar for lite etter slike tragedier

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105507-et-barn-forlite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...