Gå til innhold

hadetbra og psyken og sånt

Anbefalte innlegg

Gjest calestia
Skrevet

Sitter og leker med tanken om å ikke møte opp i morra... men da blir det nok rabalder.. dessuten har jeg noen venninner som passer på...

hmmf.

har klart å få i meg truxal nå.. uææææææææk.

brekker meg ved tanken. FFYYYYYYYYYYYYY tenker jeg.

er litt redd nå jeg.

gruer meg. skl først på trygdekontoret i møte, de skal hjelpe meg med bolig er meninga. men de gjør jo sjelden jobben sin da..

hadde jo leilighet jeg.. i hele 8 t... skulle skrive under kontrakt, og plutselig ombestemte kjerringa seg.

har gått ganske bra i helga, med tanke på...

ligget under dyna for det meste. ikke tenkt, bare tatt det helt rolig.

jaja. så jeg drar i morra da...

så får dere ha det så bra sålenge, så tar jeg meg vel en tur innom når jeg kan.

hmm. psyken trodde jeg kom til å bli til over sommeren. det er lenge det!

har jo bare vært ute 1 mnd. blir et halvt år på psykiatrisk det... snufs.

også ble jeg redd av noe psyken sa. han ble bekymret over sykdomsforløpet mitt etter at jeg kutta ut antipsykotikaen.

men hvordan kan de tvinge i meg meds når jeg ikke er gal?

grr. klage , klage..

hvorfor skal jeg tvangsfores med antipsykotika ??

for gal er jeg jo ikke,... men bipolar..

ha. de må jo ha tatt feil et sted!!

grr.

vil ikke vil ikke vil ikke

snufs. hvorfor kunn ejeg ikke bare få lov til å ha alle pillene, så kunne de vært ferdig med problemet meg innen nå.

og dumme meg måtte love å ikke gjøre noe i helga, og jeg klarer ikke å lyve for psyken eller å bryte avtalen. han har jo tross alt stått på som en helt!

og han sier han ville blitt veldig lei seg.

tror jeg må kjøpe en plante til han jeg. som han kan ha på det hyppig besøkte kontoret.

aldri opplevd at noen har vært så bekymret for meg før jeg, og aldri før har noen virkelig brydd seg med å hjelpe heller.

forbanna fyr.

trenger noen klemmer i kveld jeg.

Skrevet

Jeg bare gjentar og gjentar det samme jeg, calestia : Håper du får en konstruktiv innleggelse - dvs. at du klarer å bruke ressursene dine på å samarbeide...

Blant de jeg kjenner som er bipolare, så går de fleste også på antipsykotika i tillegg til stemningsstabiliserende. Mannen min gjør det ikke - men alle de andre.

En venninne av meg er for tiden innlagt - og hun får nå stor dose zyprexa i tillegg til litium mm.

Jeg er som vanlig litt naiv - og tror derfor at de som har sørget for vedtaket om medisinering, gjør det ut fra reell bekymring for deg og din fremtid - ikke fordi de har behov for å bestemme uten grunn.

Du svarer forresten lite på mine gjentatte moraliseringer, calestia - du kunne jo si noe da om hva du tenker om det jeg skriver -i hvert fall sånn en gang i blant...

Tenkte forresten på deg og festpleddet ditt i går...*s*

Lykke til! Skjønner du synes det er skummelt - men du kan ikke fortsette å ha det som du har det nå, dersom behandling kan hjelpe deg til ikke å ha det sånn!

Gjest calestia
Skrevet

Jeg bare gjentar og gjentar det samme jeg, calestia : Håper du får en konstruktiv innleggelse - dvs. at du klarer å bruke ressursene dine på å samarbeide...

Blant de jeg kjenner som er bipolare, så går de fleste også på antipsykotika i tillegg til stemningsstabiliserende. Mannen min gjør det ikke - men alle de andre.

En venninne av meg er for tiden innlagt - og hun får nå stor dose zyprexa i tillegg til litium mm.

Jeg er som vanlig litt naiv - og tror derfor at de som har sørget for vedtaket om medisinering, gjør det ut fra reell bekymring for deg og din fremtid - ikke fordi de har behov for å bestemme uten grunn.

Du svarer forresten lite på mine gjentatte moraliseringer, calestia - du kunne jo si noe da om hva du tenker om det jeg skriver -i hvert fall sånn en gang i blant...

Tenkte forresten på deg og festpleddet ditt i går...*s*

Lykke til! Skjønner du synes det er skummelt - men du kan ikke fortsette å ha det som du har det nå, dersom behandling kan hjelpe deg til ikke å ha det sånn!

selvfølgelig er alle ordene kloke..

irriterende....:)

vil ikke at de skal være sanne... for jeg er VRANG...

så jeg later så jeg ikke hører jeg.. tjihi..

vil bare høre at jeg er en forbanna verdiløs idiot og slike ting.....

god å ha du frosken..

Skrevet

god å ha du frosken..

Husk å ta med pleddet når du pakker ! På psykehus er det dårlig tilgang til gode pledd.

Skrevet

god å ha du frosken..

Vil også ønske deg lykke til.

*klem om du vil ha*

Gjest calestia
Skrevet

Husk å ta med pleddet når du pakker ! På psykehus er det dårlig tilgang til gode pledd.

tjihi. godt du minte meg på det..

hmm virkelig. den ene rotta mi ser.. syk ut...

*pirke, pirke* ehhh. den lever!!

jaha.. når jeg kommer med go`pleddet mitt kan de sperre meg inne hvor som helst. kanskje jeg skal smugle med litt potetgull og sjokolade..

hmm. har du en god bok å anbefale??

ja... har lest mitt urolige sinn og jeg lovet deg aldri en rosenhage. og bøkene til yalom..

ehh. tenkte å spørre psyken om jeg kunnelåne godboka hans... diger murstein om behandling av bpd!!! ...

Gjest calestia
Skrevet

Vil også ønske deg lykke til.

*klem om du vil ha*

takker.... reklemzzz

stå på!

Skrevet

tjihi. godt du minte meg på det..

hmm virkelig. den ene rotta mi ser.. syk ut...

*pirke, pirke* ehhh. den lever!!

jaha.. når jeg kommer med go`pleddet mitt kan de sperre meg inne hvor som helst. kanskje jeg skal smugle med litt potetgull og sjokolade..

hmm. har du en god bok å anbefale??

ja... har lest mitt urolige sinn og jeg lovet deg aldri en rosenhage. og bøkene til yalom..

ehh. tenkte å spørre psyken om jeg kunnelåne godboka hans... diger murstein om behandling av bpd!!! ...

Rotta di er sikkert inne i en depressiv fase fremkalt av adskillelsesangst.

Jeg synes du skal lese bøker som ikke har med psykiatri noen uker - og så kan du hive deg over psykiatrilitteraturen senere. Synes forresten det var ok å lese "De gales hus" av Karin Fossum.

Ellers så leste jeg for noen år siden to ungdomsbøker av en amerikaner som heter Steven Levenkron. Den ene handlet om kutting den andre om anoreksi - og jeg synes de berørte enkelte kjernespørsmål på en innsiktsfull måte. Men de var beregnet på ungdom og mange ville sikkert synes de var for "lettleste". Den ene boka heter "The luckiest girl in the world" og den andre "The best little girl in the world".

Gjest calestia
Skrevet

Rotta di er sikkert inne i en depressiv fase fremkalt av adskillelsesangst.

Jeg synes du skal lese bøker som ikke har med psykiatri noen uker - og så kan du hive deg over psykiatrilitteraturen senere. Synes forresten det var ok å lese "De gales hus" av Karin Fossum.

Ellers så leste jeg for noen år siden to ungdomsbøker av en amerikaner som heter Steven Levenkron. Den ene handlet om kutting den andre om anoreksi - og jeg synes de berørte enkelte kjernespørsmål på en innsiktsfull måte. Men de var beregnet på ungdom og mange ville sikkert synes de var for "lettleste". Den ene boka heter "The luckiest girl in the world" og den andre "The best little girl in the world".

tjihi.. har lest de........ både de gales hus og de to andre.....

vel .. får vel begynne på iliaden da... sukk......

Skrevet

tjihi.. har lest de........ både de gales hus og de to andre.....

vel .. får vel begynne på iliaden da... sukk......

Likte du de av Levenkron?

Illiaden vil jo i det minste gi deg noe å holde på med en stund...

Skrevet

Klem til deg, Calestia, og lykke til på psykehuset....håper å høre fra deg snart, hvordan det går med deg der!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...