Gå til innhold

Heisan, alle sammen!

Anbefalte innlegg

Nå er det innmari lenge siden jeg har vært særlig aktiv her inne, og det kommer av at jeg rett og slett måtte få tankene over på andre ting. Ble så oppslukt av adopsjon og adopsjonsfora, at jeg ikke hadde tid til annet.. Ganske skremmende i grunn... ;o) En ting er at man ikke har tid til andre ting, men når man er så oppslukt allerede 1.5 år før man får reise, må det bare bli for mye.

NÅ er ståa litt annerledes: mest sansynlig er gullet vårt på vei, om enn kun som et veldig, veldig lite frø. Nå er det ikke mer enn et "normalt" svangerskap før vi får vite hvem som skal bli gullet vårt, og et svangerskap flyger jo av sted på null komma niks ;o)

Målet med denne lange tiraden (unnskyldningen), er å få gratulere alle de som er kommet et skritt videre, spesielt til alle som er blitt stolte foreldre, ønske velkommen de som er kommet til, god tur til alle dere som snart reiser, og sist men ikke minst; gi SUPERKJEMPEklemmer til de som grunnet SARS enda ikke har fått hente barne sine.

Og forresten; Vel overstått 17.mai!!

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105564-heisan-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...