Gå til innhold

hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest hårek21

det virker som om svigermor og hennes familie ikke vil bli kjent med meg.jeg og min forlovede har vært sammen i mangen år nå og det virker som om de overser meg og ikke vil bli kjent med meg.typen min har snakket med dem om det for det er jo ikke så kult for meg å være i deres nærvær når det virker som de ikke liker meg...har ikke snakke så masse med dem , men tro meg at eg har prøvd.derimot deres andre sviger datter snakker de masse med og ler og hoier...skjønner ikke dette helt jeg=(typen spurte om hvorfor det var slik og fikk som svar at de kjennte henne mer enn meg, men det er jo ikke riktig for broren til typen og hans dame har ikke vært så lenge sammen som vi harog her er det snakk om at de tok opp kontakt med henne helt automatiskt og når ikke de en gang tar iniativ til å bli kjent med meg så blir jo dette litt merkelig..jeg er blitt totalt velkommen i svigerfar sin familie. der er det omvendt.de har lyst til å bli bedre kjent med damen til svigerbror også men hun gir dem ikke den sjangsen for hun er aldri med på den siden av familien..og nå venter vi barn også og da vil vel de ta iniativet fort tenker jeg men jeg kommer sikkert til å få den følelen av falskhet når den tiden kommer kan jeg tenke meg..hva bør jeg gjøre når jeg blir oversett på den ene halvdelen???

det er jo ikke bra for verken meg eller typen for vi mister jo sånn delvis kontakten med dem også...de har vært slik siden vi ble sammen og eg har begynnt å merke at de sakte skiller oss ut som om vi er på en måte mindre verdt i familien... har heller aldri hatt problemer med familier i tidligre forhold...er det noen som skjønner meg på dette eller kan i hvertfall gi meg en ide om hva som må til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105582-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg skjønner så godt hvordan du har. Jeg hadde det også sånn når jeg ble sammen med min mann. Han var yngst og eneste gutt.

Det er klart det kan bli bedre når dere får barn, men jeg tror ikke du skal ta det som en selvfølge. Bare vær deg selv og ta tingene som de kommer. Det var det som gjorde det for meg selv om det var tungt av og til.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105582-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-614407
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...