Mimmy Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Skal nå inn i ny (gammel) jobb, og bare være ET sted, så nå er jeg litt spent, på hvordan det går, det. Jeg ser allikevel ikke for meg, at jeg kommer til å være i denne type jobb og for denne type arbeidsgiver så veldig lenge. Avventer uføretrygd, og kommer til å prøve å få en annen arbeidsplass på tiltak (slik at jeg allikevel kan arbeide, men motta uføretrygd samtidig). På den nye arbeidsplassen, som jeg etterhvert kommer til å få, så vil de vite det fra første stund at jeg har et handikapp, så da blir det lettere for dem å forholde seg til meg, tror jeg. Og så kan jeg få en individuell plan å forholde meg til, og så blir det antakeligvis bedre tilrettelagt. Her som jeg skal arbeide fremover, så er det ikke mulig å få tilrettelagt så veldig godt, egentlig, selv om de nok kommer til å gjøre et forsøk. Uansett, så blir det bedre nå enn det har vært tidligere, det tror jeg på. *forsiktig optimist* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.