Gjest frukrøllpupp Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det ser ut som om huden har blitt for stor for brystene...sukk.....ikke særlig pent. Det er ikke mye, men når jeg har på bh, blir det øverste partiet av brystene litt "krøllete" (i mangel av bedre ord!) Har gått ned 20 kg i løpet av ett år.... Noen tips til hvordan jeg kan stramme opp huden her uten å gå kirurgisk til verks. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Hvis du kan dokumentere at du ikke er svigermora mi (som driver slanking) kan jeg gi deg gode tips:-/ 0 Siter
Gjest Fruspeilegg. Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Gratulerer med vektreduksjonen. Vær glad for at du har blitt slankere og sunnere. At puppene har blitt litt slappere gjør da vel ingenting.Vanskelig å få både i pose og sekk. Bedre å være slank tross alt. Men det er nå min mening. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Åssen klarte du å gå ned 20 kg på et år da? Skulle ønske det var meg... Gratulerer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.