Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er samboer med en fantastisk mann som jeg elsker over alt, men har store problemer med og stole på..... har prøvd og jobbe lenge med det, men her om dagen viste det seg at han har løyet i mange mnd for meg. Etter det har bare styggere og styggere tanker dukket opp..... hvordan skal jeg klare og stole på han igjenn? Har kunn han for tiden så det er veldig viktig for meg å kunne stole på han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105673-sjalusi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs selvsagt hva han har løyet om, men tillit er veldig viktig i et forhold, så hvis du ikke føler du kan stole på ham, så må dere enten arbeide med det, eller så må dere skille lag.

Er ikke bra å bli i et forhold som ikke er bygget på noe så vesentlig, syns jeg. Uten tillit, kan man da kalle det kjærlighet? Man kan ikke bli så avhengig av trygghet, at man gir avkall på kjærlighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105673-sjalusi/#findComment-615151
Del på andre sider

Det spørs selvsagt hva han har løyet om, men tillit er veldig viktig i et forhold, så hvis du ikke føler du kan stole på ham, så må dere enten arbeide med det, eller så må dere skille lag.

Er ikke bra å bli i et forhold som ikke er bygget på noe så vesentlig, syns jeg. Uten tillit, kan man da kalle det kjærlighet? Man kan ikke bli så avhengig av trygghet, at man gir avkall på kjærlighet.

Kjærlighet er det mer enn nokk av..... Det er jeg som person som har vanskelig med og stole på noen i det hele tatt.

Men jeg må jo klare det, ellers mister jeg ham.....

Vet bare ikke helt hvordan?

Den lille løgnen hans var for og skåne meg for at han skrev mail med eksen..... Noe som er helt greit for meg. Trenger bare ikke lyve om det i mange måneder.

Sitter mye alene, har ingen venninner her jeg bor så det er ganske viktig at jeg skal stole på han som er mye borte.....

Noen forslag til hvordan jeg skal klare og forbedre meg og stole på han?

Og andre oxo i lengre sikt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105673-sjalusi/#findComment-616001
Del på andre sider

Kjærlighet er det mer enn nokk av..... Det er jeg som person som har vanskelig med og stole på noen i det hele tatt.

Men jeg må jo klare det, ellers mister jeg ham.....

Vet bare ikke helt hvordan?

Den lille løgnen hans var for og skåne meg for at han skrev mail med eksen..... Noe som er helt greit for meg. Trenger bare ikke lyve om det i mange måneder.

Sitter mye alene, har ingen venninner her jeg bor så det er ganske viktig at jeg skal stole på han som er mye borte.....

Noen forslag til hvordan jeg skal klare og forbedre meg og stole på han?

Og andre oxo i lengre sikt....

Er vel ikke noe fasitsvar på det du spør om, er jeg redd. Har selv endel vanskeligheter med å stole på folk, men mannen min stoler jeg faktisk 100% på. Men dette er noe man bygger opp, sakte men sikkert, det tillitsforholdet som etter min mening bør eksistere i et forhold.

Er ikke noe som oppstår over natta.

Først skal du stole på deg selv, det er det første budet. Det er kanskje (jeg sier kanskje, det er bare en antakelse) noe du har i din bakgrunnshistorie som gjør at det er vanskelig for deg å føle den helt store tilliten til menn.

Hvis du klarer å få tak i hva det er, så er det noe dere kan snakke sammen om. Bruk lange kvelder/netter til å snakke sammen

og finne ut av hverandre. Gå lange turer hånd i hånd og finn på fine ting sammen, så tror jeg det er med på å bygge tillit og kjærlighet. Og lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105673-sjalusi/#findComment-616053
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...