Gå til innhold

Hun vil ikke spise!


sprellik

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få ut litt frustrasjon.

Datteren min på snart 10 uker vil ikke lenger ta bryst. Og hun vil helst ikke ha flaske heller... Hun ber _aldri_ om mat og nekter stort sett hvis jeg tilbyr.

Hun spiser litt av brystet mens hun sover, men når hun er våken er hvert måltid en kamp. Jeg har forsøkt å la henne styre det selv, men etter 6 og 8 timer har jeg ikke holdt ut lenger. Det virker som om hun bare ikke har appetitt overhodet.

Siden fødselen har hun gått opp 1150 g, det er 3 streker ned på skjemaet for vektøkning.

(Søsteren på 2 år og 8 måneder er i grunnen likedan, men der har jeg gitt opp. Hun spiser en halv skive hele dagen i barnehagen, men springer rundt og er aktiv likevel. Kun hvis det er godteri som tilbys, vil hun ha. Da tar hun nok mer enn sin porsjon...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare få ut litt frustrasjon.

Datteren min på snart 10 uker vil ikke lenger ta bryst. Og hun vil helst ikke ha flaske heller... Hun ber _aldri_ om mat og nekter stort sett hvis jeg tilbyr.

Hun spiser litt av brystet mens hun sover, men når hun er våken er hvert måltid en kamp. Jeg har forsøkt å la henne styre det selv, men etter 6 og 8 timer har jeg ikke holdt ut lenger. Det virker som om hun bare ikke har appetitt overhodet.

Siden fødselen har hun gått opp 1150 g, det er 3 streker ned på skjemaet for vektøkning.

(Søsteren på 2 år og 8 måneder er i grunnen likedan, men der har jeg gitt opp. Hun spiser en halv skive hele dagen i barnehagen, men springer rundt og er aktiv likevel. Kun hvis det er godteri som tilbys, vil hun ha. Da tar hun nok mer enn sin porsjon...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjäre sprellik.

Ditt problem trenger mere personlig veiledning enn det som kan gies per brev. Jeg foreslår at du tar kontakt med helsestasjonen. Föler du at de ikke kan hjelpe deg så be om å bli henvist videre.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjäre sprellik.

Ditt problem trenger mere personlig veiledning enn det som kan gies per brev. Jeg foreslår at du tar kontakt med helsestasjonen. Föler du at de ikke kan hjelpe deg så be om å bli henvist videre.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...