Gjest navnegal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Pål Pierre, Gaute Ivar, Therese Aslaug, Kjell Tobias, Gina Ranveig klinger ikke akkurat godt!! Også når det gjelder par: Olaug & Christopher Sara & Rolf Arne Torunn & Jacques Finn-Bjarte & Marina Ikke bra...! Hva synes du er det perfekte navnet og de perfekte navnene på et par? 0 Siter
Bassisten Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Oops... må visst gjera det slutt med sambo, eller skifte namn... 0 Siter
Good Golly! Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Liker best enkelt navn. Linda & Lucas er fine navn. Både for seg selv og sammen. 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Hm... Min venninne heter Marina..og er sammen med Bjarte. Snodig. Men han heter ikke Finn-Bjarte såvidt jeg vet. 0 Siter
Gjest Høne l Frikassè Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Hm... Min venninne heter Marina..og er sammen med Bjarte. Snodig. Men han heter ikke Finn-Bjarte såvidt jeg vet. Foresten jeg er ikke sikker :-) 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Foresten jeg er ikke sikker :-) Hehe, dust. Ikke bruk mitt nick. Amøbepakk! 0 Siter
Jane Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg heter Jane, og samboer'n min heter Per. Men jeg synes liksom ikke jeg kan hive han på dør heller, av den grunn at navnene våre ikke passer sammen. Eller kansje det egentlig _er_ skillsmissegrunn? Hmmm. Dette må jeg nok sove på. 0 Siter
Reg@l Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Man velger vel ikke akkurat partner ut fra at det skal se bra ut på dørskiltet. Derimot synes jeg det er viktig at navn på søsken passer sammen. Chris Ronny og Kari skjærer seg litt liksom... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.