Gjest flisa Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Kødder med flisnicket, men hvorfor kom i´en med nå? 0 Siter
Gjest soIeiI Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 oi, du må ha i'en lenger til høyre om du skal lure noen neste gang. 0 Siter
Gjest flisa Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Kødder med flisnicket, men hvorfor kom i´en med nå? Sånn ja! 0 Siter
Gjest flisa Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Det er jeg ikke, hadde vært hyggelig men ........... :-) 0 Siter
Gjest favn Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 oi, du må ha i'en lenger til høyre om du skal lure noen neste gang. Det skal jeg gjøre, takk for tipset :-) 0 Siter
Gjest flisa Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Det er jeg ikke, hadde vært hyggelig men ........... :-) Så du lever her under annet nick? 0 Siter
Gjest Rundans Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Dette var visstnok bare en fleipetråd flisa , ingen tar det personlig! 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Dette var visstnok bare en fleipetråd flisa , ingen tar det personlig! Jeg skjønner det - og tar det ikke så tungt heller. Men det KAN jo tenkes at en eller annen luring kan finne på verre ting enn som så. Jeg har dårlig erfaring med denslags. 0 Siter
Gjest Favn Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Hva fanken er det som skjer med DOL? Noen har funnet ut hvordan man herper nick. Jeg har derfor endret til stor F i Favn, som du ser. Og du, det er ikke meg som har skrevet noe lenger ned i denne tråden. Hvis du lurer på om _dette_ er meg: Jeg har lest mailen din og sendt en nesten like lang tilbake. Med bilde 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Noen har funnet ut hvordan man herper nick. Jeg har derfor endret til stor F i Favn, som du ser. Og du, det er ikke meg som har skrevet noe lenger ned i denne tråden. Hvis du lurer på om _dette_ er meg: Jeg har lest mailen din og sendt en nesten like lang tilbake. Med bilde Ja, har fått mailen og bildet! - Skal svare - når jeg får ånden over meg, om det i det hele tatt er mer å fortelle! *s* 0 Siter
carma Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Noen har funnet ut hvordan man herper nick. Jeg har derfor endret til stor F i Favn, som du ser. Og du, det er ikke meg som har skrevet noe lenger ned i denne tråden. Hvis du lurer på om _dette_ er meg: Jeg har lest mailen din og sendt en nesten like lang tilbake. Med bilde Det har ingenting å si, Favn. Nicket ditt kan fremdele bli misbrukt av andre. Bare så du ikke få fnatt når det dukker opp en ny "Favn" en gang. 0 Siter
Gjest Favn Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Det har ingenting å si, Favn. Nicket ditt kan fremdele bli misbrukt av andre. Bare så du ikke få fnatt når det dukker opp en ny "Favn" en gang. Jeg ble irritert over denne 'fawn', så... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.