Dorthe Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Like greit. Faen så surt det var å gå på posten med billettene for å få dem refundert! Men vi bestilte tur til London istedet, reiser tidlig torsdag morgen :-) Det skjønner jeg, da hadde jeg blitt kjempeskuffet ( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Gud, ikke snakk - vi har den på hjernen alle sammen her hjemme Den er lett å få på hjernen. Lilleman hopper rundt og tar helt av hver gang han hører den. ) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 En av dem jeg har hørt mest på de siste månedene, er "Gimme some more" med Busta Rhymes 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Gud, ikke snakk - vi har den på hjernen alle sammen her hjemme Godt å høre at det er flere Jeg syns egentlig sangen er helt grusomt, men fikk den på hjernen en stund ... Irriterende i grunn 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Alt med Kurt Nilsen fra Idol og bandet hans Fenrik Lane Ellers digger jeg ..eh .. *rødme* Robbie Williams. Har stadig på en av de fire DVD-ene jeg har med han, men favoritten er den fra Royal Albert Hall , og da spesielt "My way" og "Mr Bojangles" 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Godt å høre at det er flere Jeg syns egentlig sangen er helt grusomt, men fikk den på hjernen en stund ... Irriterende i grunn Det er hun minste som starter - og når hun får noe på hjernen, så sprer det seg som en farsott Heldigvis er Rosa Helikopter perioden over *stønn* Det var direkte pinlig å sitte på toget og nynne på den sangen 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Det er hun minste som starter - og når hun får noe på hjernen, så sprer det seg som en farsott Heldigvis er Rosa Helikopter perioden over *stønn* Det var direkte pinlig å sitte på toget og nynne på den sangen *lol* Det vil jeg tro ja, men Rosa helikopter er også en sånn typisk sang som er så fordømt irriterende å få på hjernen. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 *lol* Det vil jeg tro ja, men Rosa helikopter er også en sånn typisk sang som er så fordømt irriterende å få på hjernen. Egentlig er det litt morsomt da. Jeg mener, hvis du er et sted hvor det er endel folk - jobben f.eks - og nynner en sang hver gang du møter folk - så kan du banne på at etter en halvtime så har du fått hele bedriften til å nynne på den samme sangen. Jeg gjorde det engang med vilje - valgte "Ops, I did it again" fordi jeg hadde lyst å se voksne, seriøse menn nynne på den sangen - og *hehe* ... det var LITT moromt å observere OG ikke minst konfrontere dem 0 Siter
serendipity Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Bruce Springsteen- "Streets of Phildelphia". Forresten så har han nesten ikke laget noe musikk som ikke er bra. Gleder meg til konserten 19 juni! 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Bette Midler "Beast of burden" - love that song!!!! 0 Siter
Jane Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Akkurat nå er det "Waitin' on a sunny day" med Bruce Springsteen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.