Gjest urokråka Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 1.To økter a en halv time FØR frokost og 45 min på ettermiddag? 2.EN økt på ca 75 min ettermiddag? (gjennomsnittlig intensitet under trening ca.85% av makspuls) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Forutsatt at denne ene 75 minutters økta og begge de to kortere øktene er fettforbrenningstrening, så tror jeg det blir hipp som happ hva du velger å gjøre. Dersom økta på ettermiddagen er styrketrening og økta før frokost er forbrenningstrening, så ville jeg valgt alternativet med to økter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest urokråka Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Forutsatt at denne ene 75 minutters økta og begge de to kortere øktene er fettforbrenningstrening, så tror jeg det blir hipp som happ hva du velger å gjøre. Dersom økta på ettermiddagen er styrketrening og økta før frokost er forbrenningstrening, så ville jeg valgt alternativet med to økter. Hei, glemte å nevne at type trening kun er ergometersykkel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.