påskelilje Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Etter fire uker uten trening fordi jeg har hatt det så vanvittig travelt, så fikk jeg endelig klemt inn én styrkeøkt på treningssenteret på 1 time, pluss 1 gåtur i dag i skogen med mannen på 8,4 km 🌲🌳🌿🌸🐦 Deilig! 2 Siter
emilie321 Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Her har det også vært 4 uker uten trening. Først pga sykdom, så hadde jeg en operasjon og deretter et dødsfall i nær familie. Føler jeg nå begynner å få beina under meg igjen. Denne uka har jeg fått trent 2 ganger på treningssenteret. Mandag : rodde 15min og 45min styrke + litt tøying på slutten Fredag : rodde 15min og 60min styrke + litt tøying på slutten. 2 Siter
Vhanja Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Ble fire treninger denne uka også. 😀 Mandag - 3,7 km tur, rask gange Tirsdag - Trappegåing, 1200 trinn totalt (opp og ned to ganger) Torsdag - Styrke, hjemmetrening, justerbare manualer Lørdag - Styrke, hjemmetrening, justerbare manualer 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.