påskelilje Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Etter fire uker uten trening fordi jeg har hatt det så vanvittig travelt, så fikk jeg endelig klemt inn én styrkeøkt på treningssenteret på 1 time, pluss 1 gåtur i dag i skogen med mannen på 8,4 km 🌲🌳🌿🌸🐦 Deilig! 2 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Her har det også vært 4 uker uten trening. Først pga sykdom, så hadde jeg en operasjon og deretter et dødsfall i nær familie. Føler jeg nå begynner å få beina under meg igjen. Denne uka har jeg fått trent 2 ganger på treningssenteret. Mandag : rodde 15min og 45min styrke + litt tøying på slutten Fredag : rodde 15min og 60min styrke + litt tøying på slutten. 2 Siter
Vhanja Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Ble fire treninger denne uka også. 😀 Mandag - 3,7 km tur, rask gange Tirsdag - Trappegåing, 1200 trinn totalt (opp og ned to ganger) Torsdag - Styrke, hjemmetrening, justerbare manualer Lørdag - Styrke, hjemmetrening, justerbare manualer 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.