Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva hadde dere gjort vis du fikk valget? prøvd ut slankesprøyter🙂eller naturlig vektnedgang med mye hard trening og et sunt kosthold🙂hva tror dere er best? 

Endret av Musikk
  • Musikk endret tittelen til Slankesprøyter eller hard trening🤔
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Musikk skrev (3 minutter siden):

Hva hadde dere gjort vis du fikk valget? prøvd ut slankesprøyter🙂eller naturlig vektnedgang med mye hard trening og et sunt kosthold🙂hva tror dere er best? 

Dette gjelder ikke meg altså jeg bare lurer på hva dere hadde gjort. 

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (3 minutter siden):

En skal trene når en går på de sprøytene, ellers mister en altfor mye muskler.

Jeg tror det er individuelt hva som er best

Skrevet
emilie321 skrev (43 minutter siden):

En skal trene når en går på de sprøytene, ellers mister en altfor mye muskler.

Jeg tror det er individuelt hva som er best

De har mange bivirkninger med seg slike sprøyter de passer nok ikke for alle. Har troen på det er individuelt ja. 

Skrevet (endret)

Ville/skal gjøre det uten slankemedisin. Vil ikke gjøre meg avhengig av det. Når folk slutter på disse medisinene når de er ferdig å gå ned i vekt går mange (de fleste?) opp igjen. Man må nesten belage seg på å fortsette på medisinen etter endt vektnedgang for å opprettholde vekten. Det verken vil jeg eller har råd til. 

Gikk ned 18 kg på seks måneder, men ble innlagt og trøstespiste mye og etter utskrivelse har jeg drukket mye øl så har lagt på meg det meste igjen. Derfor har jeg tatt Antabus i dag slik at jeg kan komme meg på hesten igjen. Vet hva som funker. Det blir en vane etter en stund. 

Endret av Glitter
Skrevet (endret)
Musikk skrev (1 time siden):

jeg prøvde den naturlige veien flere ganger uten å lykkes. Nå bruker jeg sprøyter og er kjempefornøyd 🙂 

Edit: jeg tror det er best med den naturlige veien, men jeg klarer altså ikke det.

Endret av Lady HM

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...