Musikk Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Hva hadde dere gjort vis du fikk valget? prøvd ut slankesprøyter🙂eller naturlig vektnedgang med mye hard trening og et sunt kosthold🙂hva tror dere er best? Endret 6 timer siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden (endret) Musikk skrev (3 minutter siden): Hva hadde dere gjort vis du fikk valget? prøvd ut slankesprøyter🙂eller naturlig vektnedgang med mye hard trening og et sunt kosthold🙂hva tror dere er best? Dette gjelder ikke meg altså jeg bare lurer på hva dere hadde gjort. Endret 6 timer siden av Musikk 0 Siter
emilie321 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Musikk skrev (3 minutter siden): Hva hadde dere gjort vis du fikk valget? prøvd ut slankesprøyter🙂eller naturlig vektnedgang med mye hard trening og et sunt kosthold🙂hva tror dere er best? En skal trene når en går på de sprøytene, ellers mister en altfor mye muskler. Jeg tror det er individuelt hva som er best 1 Siter
Musikk Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden emilie321 skrev (43 minutter siden): En skal trene når en går på de sprøytene, ellers mister en altfor mye muskler. Jeg tror det er individuelt hva som er best De har mange bivirkninger med seg slike sprøyter de passer nok ikke for alle. Har troen på det er individuelt ja. 1 Siter
Glitter Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Ville/skal gjøre det uten slankemedisin. Vil ikke gjøre meg avhengig av det. Når folk slutter på disse medisinene når de er ferdig å gå ned i vekt går mange (de fleste?) opp igjen. Man må nesten belage seg på å fortsette på medisinen etter endt vektnedgang for å opprettholde vekten. Det verken vil jeg eller har råd til. Gikk ned 18 kg på seks måneder, men ble innlagt og trøstespiste mye og etter utskrivelse har jeg drukket mye øl så har lagt på meg det meste igjen. Derfor har jeg tatt Antabus i dag slik at jeg kan komme meg på hesten igjen. Vet hva som funker. Det blir en vane etter en stund. Endret 5 timer siden av Glitter 2 Siter
Lady HM Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Musikk skrev (1 time siden): Hva hadde dere gjort vis du fikk valget? prøvd ut slankesprøyter🙂eller naturlig vektnedgang med mye hard trening og et sunt kosthold🙂hva tror dere er best? jeg prøvde den naturlige veien flere ganger uten å lykkes. Nå bruker jeg sprøyter og er kjempefornøyd 🙂 Edit: jeg tror det er best med den naturlige veien, men jeg klarer altså ikke det. Endret 5 timer siden av Lady HM 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.