Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nedtelling

4

• erin72

3

• isv

2

• ark2

1

Mest aktive i denne tråden

Ååå herregud jeg får gåsehud!!!

GRATULERER så mye!!! Når får dere reise?? Og hvor gammel er han?!?!?!

Åååå jeg er såå spent.. håper det kommer et rush nå""!!!

STOR gratulasjonsklem fra

ENDELIG SÅ KOM TELEFONEN OM GODGUTEN:-) Gratulerer så mye begge to!!!!!!! Han er virkelig vakker.......for jeg har vært så heldig å se bilde av han.Det var ikke fritt for at tårene trillet, da du erin72 ringte på tirsdagen! Jeg vet hvordan dere har det nå, og kjenner igjen den lykkelige og forvirrete følelsen som flyr gjennom kroppen!Lykke til i pakke-perioden og jeg håper dere får reise SNART!!!!!

Klem fra frisko:-)

Takk for gratulasjoner.

Vi fikk oppdattere politi atestter på torsdagen og fikk telefonen på tirsdagen.

Gutten vår er 2 år og 4 måneder.

Jeg håper at vi får snart klar beskjed til å reise til han, det er vanskelig å vente.

Klem fra meg.

Kjære erin72

Gratulerer så mye med sønnen. Og kos dere masse med reiseforberedelsene.

Masse hilsner fra

Gjest Wasserfaldfelder

Gratulerer så masse med gutten deres! Skal si jeg fikk sommerfugler i magen og hjertet i halsen da jeg leste innlegget ditt! Nå er det vel oss og nedtelling som er neste man ut? ! Må være deilig å få det overstått slik at en vet hvem en er foreldre til og at ting endelig kan begynne å skje!

Lykke til med innspurten og hentereise! Håper det kommer flere tildelinger snart så vi blir en gjeng som reiser sammen.

Ventehilsen fra

Annonse

Gratulerer så mye med en vakker Cali- gutt!

Hilsen ei som også har opplevd å få en 2 åring fra Cali - de er skjønne!

Bare til opplysning.- gutten deres er fra Bogota!

Sikkert like vakker som en Cali prins :o)

Det har vært endel skriverier om Cali fordi det nå er 5 familier som har fått dette distriktet. Foreløptig tror jeg det er 3 som har Bogota, og vi er en av disse :-)

hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...