Lengsel1365380312 Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste - men når jeg hører om godkjenninger, distriktstildelinger og tildelinger av barn, banker hjertet så fort og hver eneste gang sammenligner jeg vår sak - i tidsmessig perspektiv. Som da Erin72 ble mamma - da tenkte jeg - ""hvis vår sak går like raskt, er jeg ca "6 mnd på vei" nå i sammenligning med et svangerskap". Kanskje det er noe i det man sier - at hormonene er der også hos oss adoptivmødre... Vi har nå hatt papirene våre i Colombia i tilnærmet 3 måneder og kan begynne å vente. Men i postkassa vår er det bare reklame og teite regninger istedet - dag etter dag. Jeg føler meg "forholdsvis" rolig og avslappet, og jeg er innstilt på å slappe av og nyte tosomheten i hele sommer, men jeg kan heller ikke noe for det når jeg har lyst til å rope ut: "kom med flere tildelinger - for jeg vil se at det går fremover, og jeg vil bli mamma snart!!!!" Ja, ja - et lite hjertesukk fra meg som dere nå forstår er utålmodig (ihverfall i dag) og full av 0 Siter
scotland Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Hei Lengsel Ja, det settes mange f¢lelser i sving når tiden nærmer seg. Trodde også at vi kunne ta det med ro og så plutselig kommer distrikt dumpende i mailen og jeg blir letter nerv¢s! :-) Har bare gått og surret de siste dagene og vet ikke hvor jeg har lagt hodet mitt! Heldigvis har mannen min sånn noenlunde kontroll - helt til han slettet to ukers arbeid i forvirringen! :-) Veldig lurt å sette i gang med forberedelsene mens du kan. F.eks. kj¢pe gaver! :-) Dette var bare for å berolige deg;-) ! Nå må jeg snart ta hodet under armen og komme meg på jobb! Lykke til videre i ventetiden, Lengsel! En stor klem fra 0 Siter
peetmor Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Hei Lengsel Nicket ditt forteller vell det meste om hva dette handler om (c: Nå er jeg igjen på DOL for å sjekke samt at jeg venter på at klokka skal bli så mange at jeg kan reise hjem for å sjekke postkassa (c: Heldigvis så er det helg igjen og gleder meg til å ha fri i noen dager sammen med familien min. Riktig god helg til deg Lengsel! Vennlig hilsen 0 Siter
Fyren1365380423 Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Yess...vi kjenner oss alle igjen....teller på fingrene og lurer på NÅR i mellom nå og jul er vi DER!! Men vi får være optimister..nå skjer det jo så mye der nede..så det går nok fort!! I mellomtiden får jeg kose meg med lillegutt...men venting er ikke enkelt!!I alle fall ikke når en først er blitt "hekta "Venteklem!! 0 Siter
nedtelling Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Så sant som det er sagt legsel,. hormonene svirrer rundt i kroppen..Jeg blir lett rørt, tårene triller for ingenting.. innlegg som leses her rører noe inni meg, som f.eks. ditt nå. Hører om andres tanker i ventetiden, hører om distrikter, oppdateringer og tildelinger gjør meg glad, samtidig mere fylt med lengsel,.. Vi er jo en Romeriksgjeng nå som kommer til å gå i permisjon samtidig. Håper vi finner tid til å treffes med barn etterhvert, og ikke bare mødre og vordende mødre!! :-) Jeg krysser fingre for at dere hører noe snart,. Så på neste Romerikstreff har vi kanskje noe ekstra å feire flere av oss..:-) Venteklem fra en som driver med 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.