Gå til innhold

FU: Usynlig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pappa Bjørn

Usynlig OG uten luktesans? *s*

Jeg spurte et par av damene på jobben til kona om ikke jeg kunne få skifte og dusje i garderoben deres i stedet, for i herregarderoben på SATS er det ikke mye trivelig. Gamle gubber, konstant tåfis stank i dusjen, ballehår som flagrer hver gang noen åpner døren for ikke snakke om alle de syke menneskene som fremdeles bruker Dovre-makko. Trodde ikke det var lov lenger jeg?

Men i damegarderoben var jeg visst ikke velkommen. Ingen av ovennevnte lå til grunn, men jeg regner med at kjerringa kan ha hatt noe med den saken å gjøre.

Dessuten kunne jeg oppleve mitt livs mareritt i damegarderoben. Svigermor er på kurs med jobben for å trene opp gamle rygger. Svigermor er jeg redd for! Både visuelt og verbalt.*Grøss*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106253-fu-usynlig/page/2/#findComment-620801
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...