Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• Retz

16

• Pappa Bjørn

7

• rufsetufsa

6

Mest aktive i denne tråden

Jaja ....

Du fikk nå uansett fortalt meg at jeg er din våte drøm - og det er jo det viktigste ...

Man skal være åpen om slike ting og DET klarte du

*klappe på skuldra*

Jeg åpen som bøtte uten bånn, Zirine, du vet da vel det. Bunnløs, bunne..:fantaserer:

Annonse

Sitter med ryggen til, i andre vinkelen av stua.

Hører jo hva som foregår, trettenåringen ser på.

Klarer liksom ikke å leve meg helt inn i slikt lenger. Hvis det da ikke dreier seg om overordentlig kjekke karer, da... og det syns jeg ikke det gjør nå.

Han er nå ikke så vond å HØRE på, han Kurt... :-)

unanna? Hehe.

Anyway - de fleste vennene mine er ikke flaue over å innrømme at de ser på Idol. Hva med deg?

Ja, det går litt fort i svingene her :)

"Anyway - de fleste vennene mine er ikke flaue over å innrømme at de ser på Idol. Hva med deg? "

Jeg? Jo, men jeg har jo lenge hevdet at dette er det beste underholdningsprogrammet som har vært på lenge. Jeg digger det rått. Hvorfor i all verden skulle jeg skjemmes over DET?

Har ingen problemer med å se BB heller, skjønt i år sto jeg over - de folkene der inne var så teite at jeg klarte ikke se mer enn en episode - og ellers bare spredte minutter :)

Annonse

Gjest Suzie

Jeg har litt å gå på. Det har tydeligvis ikke du - så IKKE se idol, kjære deg.

Det er selvsagt greit for meg at andre ønsker å bruke tiden sin til slike ting.

Jeg bare sier min oppriktige mening om et medieskapt oppstyr som tar det meste av spalteplassen i selv "kulturavisen" Aftenposten, som skriver side opp og side ned istedenfor å belyse meningsfullt kulturstoff.

Men det er knapt noen overraskelse fra sportsnasjonen Norge.

Jeg har ikke fjernsyn og ser følgelig ikke på.

Ja, det går litt fort i svingene her :)

"Anyway - de fleste vennene mine er ikke flaue over å innrømme at de ser på Idol. Hva med deg? "

Jeg? Jo, men jeg har jo lenge hevdet at dette er det beste underholdningsprogrammet som har vært på lenge. Jeg digger det rått. Hvorfor i all verden skulle jeg skjemmes over DET?

Har ingen problemer med å se BB heller, skjønt i år sto jeg over - de folkene der inne var så teite at jeg klarte ikke se mer enn en episode - og ellers bare spredte minutter :)

Jeg klarte ikke en hel episode engang. Men Idol - det må jeg få med meg!

Det er selvsagt greit for meg at andre ønsker å bruke tiden sin til slike ting.

Jeg bare sier min oppriktige mening om et medieskapt oppstyr som tar det meste av spalteplassen i selv "kulturavisen" Aftenposten, som skriver side opp og side ned istedenfor å belyse meningsfullt kulturstoff.

Men det er knapt noen overraskelse fra sportsnasjonen Norge.

Jeg har ikke fjernsyn og ser følgelig ikke på.

Sport er bra. Jeg har sett 3 timer på Eurosport i dag. Giro d'Italia. Petacchi vant. Simoni leder sammenlagt. Jadda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...