Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• Retz

16

• Pappa Bjørn

7

• rufsetufsa

6

Mest aktive i denne tråden

Trengs ikke. Jeg har såpass med slevironi at jeg fint kan se mine egne skavanker og fleipe med dem. Det er nok å ta av så jeg har tenkt meg en helvaftens forestilling som handler om viker, bamsemage, bruk av trygdemiddler siden jeg faktisk ikke er skrudd sammen godt nok til at skroget fungerer til noe større for ikke snakke om unormalt store baller.

Når TV2`s svar på Flode trykker seg frem på skjermen hver uke har han sikkert nok selvironi til å takle noen kommentarer innimellom alt skrytet tror du ikke?

Unormalt store baller? Er det noe mer jeg har gått glipp av i det siste? *fniser*

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1635278

Og så har det gått slag i slag siden det. Jeg har utvilsomt DOLs mest omtalte nøtter.

Ok. SIden jeg ikke fikk sagt det da, må jeg bare få si at jeg liker en stor en med fast og ikke for stor pung. *gliser*

-Hvor faen ble Zirine av? *ser seg rundt*

Annonse

Ok. SIden jeg ikke fikk sagt det da, må jeg bare få si at jeg liker en stor en med fast og ikke for stor pung. *gliser*

-Hvor faen ble Zirine av? *ser seg rundt*

*juuhuuu* :)

Jeg kommer meg ikke inn på ranglere. Også nå - som jeg ENDELIG - etter mange år - faktisk hadde LYST til å chatte.

Mystisk,mystisk ....

Baller, sa du?

Jeg kommer meg ikke inn på ranglere. Også nå - som jeg ENDELIG - etter mange år - faktisk hadde LYST til å chatte.

Mystisk,mystisk ....

Baller, sa du?

Ja, små faste bordtennisballer. Eller som Pappa Bjørn sine dinglende tennisballer. Hva liker du, gamlemor?

Mystisk,mystisk ....

Baller, sa du?

PS! De har sikkert spydighetssperre på chattesiden din. Der regjerer kardemommebyloven. *s*

Nei, om de hadde vært store som fotballer, hadde vel fokusen din vært den lille tynne ti-centimeteren som dingla ved siden av. Du, altså!

Jeg bryr meg ikke så meget om baller - hvor ofte må jeg si det til dem? Jeg setter mye større pris på køller av en viss kvalitet.

Er det forstått?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...