Gå til innhold

Grrrrrr! Urinveisinfeksjon!

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Tidligere var jeg ofte plaget av UVI - men nå er det to år siden sist.

Kjente vel egentlig ikke noe på jobb i dag, men da jeg kom hjem kom den velkjente murringen i blæra og stikkingen. Grrrrrr, som jeg hater det der!

Tok et varmt bad, på med ulltøy, drakk masse og spiste c-vitaminer. Hvis ikke det gir seg til i morgen, blir det vel en tur på legevakta i morgen. Kan ikke bli liggende nå, for jeg skal reise med jobben i tre dager på søndag.....

;-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106358-grrrrrr-urinveisinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

tranebær eller kjerringrokk te hjelper..

Har ingen av delen i hus nå. Kjerringrokk smaker jo bare helt forferdelig, og virker ikke noe særlig på meg.

Hadde veldig god virkning av homeopat medisin for noen år siden, men er ikke så gira på det nå.... Blir vel en pennicillin-kur, tenker jeg.

Mine UV-infeksjoner kommer som lyn fra klar himmel, og eksploderer i løpet av et par timer. Ikke snakk om å gå og luuuure på om det kanskje er dette.....Høye bakterietall første dagen. Så jeg burde egentlig pelle meg på legevakta i kveld, men det orker jeg ikke nå.

Annonse

Har ingen av delen i hus nå. Kjerringrokk smaker jo bare helt forferdelig, og virker ikke noe særlig på meg.

Hadde veldig god virkning av homeopat medisin for noen år siden, men er ikke så gira på det nå.... Blir vel en pennicillin-kur, tenker jeg.

Mine UV-infeksjoner kommer som lyn fra klar himmel, og eksploderer i løpet av et par timer. Ikke snakk om å gå og luuuure på om det kanskje er dette.....Høye bakterietall første dagen. Så jeg burde egentlig pelle meg på legevakta i kveld, men det orker jeg ikke nå.

huff, vet hvordan det er ... vondt og trått!!

Men jeg har fått noe homopat med. som jeg skal ta når jeg kjenner det. det heter Hiprex

Kankskje jeg skal prøve tranebær? Må en på helsekostbutikk da, eller har de det på apotek?

Har en mistanke om årsaken.....Droppet tissingen her en het natt....! :-( Grrrr!

Du får kjøpt de på helsekost, ja. Koster ca. 180 kr.

Jeg har alldri noen gang hatt UVI, men tar mine tranebær med jevne mellomrom.

Løp og kjøp i morgen :o)

Annonse

Gjest tjole

Nei, det har jeg ikke hørt om. Hva er det?

Grapefruktkjerneekstrakt. Fåes kjøpt som både kapsler og dråper. På det heftet jeg har blir den kalt naturens eget antibiotikum.Den skal være effektiv på bakterier og sopp.

Jeg har ikke erfaring med den ved UVI, men den er svært effektiv på candida. Har også brukt den til barna mine når de har hatt bleieutslett, med godt resultat.

Spør på helsekosten du !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...