Gjest Wasserfaldfelder Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei, nedtelling! Ble det ikke noen telefon på deg i dag heller? Føler med deg! Vi er inne i vår 11. ventemåned siden vi sendte papirene. Tror at det sikkert blir den 12. måneden også. Nå har jeg liksom "gitt" opp. Blir jo helt sprø av all hjertebanken hver gang telefonen ringer. Vi oppdaget i dag at vi skulle ha sendt attestene våre til AF, men at det ikke stod noe om det i brevet om oppdatering som vi fikk. Vi er redde for at vi nå har forsinka hele tildelingen pga. denne forglemmelsen. Men har da hørt om folk som får tildeling dagen etter de fikk beskjed om oppdatering?! Vet du hvor lang tid det kan gå fra en får beskjed om oppdatering til telefonen kommer? Har liksom innbilt meg at vi ikke trengte å vente i 3 mnder fra distriktet ihvertfall. Nå går jo Bogotà for å være et raskt distrikt også da:-) Vi får håpe ICBF pøser ut noen tildelinger før de tar en bitteliten ferie med Kristihimmelfartsdag! Ventehilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106852-nedtelling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Heisann Wasserfaldfelder. Neida, INGEN beskjeder om oppdateringer og ingen TELEFON hverken igår eller idag!!!! MEN, jeg skal være toldmodig for vi har jo hatt papirene i Colombia nå litt over 4 mnd!!! Dere har jo ventet lenger.. Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle begynne å vente såååå tidlig,. Vi trodde at vi skulle få reise tidligst august og sikkert i september!! Der kan man se hvor feil man kan ta.. ELLER, kanskje det ikke blir før aug/september??? Det må føles som et mareritt i såtillfelle tror jeg! Da ville jeg heller ha ventet lengere på distrikt og få raskt tildeling istedenfor! Men nå er det sånn engang at distriktet fikk vi for 5 uker siden så vi håper at nedtellingen snart går ned mot null! Når det gjelder å få tildeling etter distrikt, så vet jeg ikke helt sikket.Vet at erin72 fikk beskjed om å oppdatere attestene den 15. mai og 20 mai fikk de tildeling!! Jeg vet ikke om "forsinkelser" fordi dere ikke har levert politiattestene, send mail til Irene Hertzberg eller ring i morgen så får dere beskjed.. Lurer på å ringe selv og be de gi meg mail istedenfor å få beskjed om oppdateringer i postkassen... Mener å ha lest at dere har en lyshåret datter/sønn på 3 år som skal være med til Colombia!! Det blir spennende for dere og for h*n. Vi får holde hverandre oppdatert,, Jeg er inne på DOL mange, mange ganger pr. dag og ser etter gladmelding fra dere.. En ting er sikkert.. Etter DEN telefonen så kommer jeg til å fortelle familie og venner først om barnet vårt, og etter det så kommer det rimelig raskt beskjed her på DOL også!! Vi får krysse det vi har å kysse for at det skjer noe snart!!! Venteklem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106852-nedtelling/#findComment-625761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.