Gå til innhold

Bestått eksamen? - og juks!

Anbefalte innlegg

Gjest Sladrehans?

Dersom du har fått 3 oppgaver på en eksamen og ikke klarer å svare noe som helst på en del (bare oppg B) av den ene oppgaven. Har du allikevel mulighet for å få en ok karakter, dersom du med tilsammen 14 sider svarer ganske bra på de andre to oppgavene?

Så en annen ting. Så at nabogutten min satt med jukselapp under eksamenen. Er dette vanlig? Ville dere sagt noe i en slik situasjon? Det er jo ikke riktig at noen skal få kjempekaraktere og på den måten kanskje bidra med å øke kravene - pga juks! Fristet meg å sladre til en av eksamensvaktene i pausen. Kjenner ham jo ikke og det irriterte meg så vanvittig i og med at jeg satt å slet såpass mye selv!

Hva blir konsekvensene av å jukse på eksamen? Får du sjansen til å ta den på nytt eller blir du utvist for alltid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107090-best%C3%A5tt-eksamen-og-juks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde av læreren hjalp elever under eksamen. Først sa han noe høyt til oss alle, så vi ikke skulle misforstå oppgaven. Senere hjalp han noen av elevene enkeltvis. Faren til den den svakeste eleven var eksamensvakt; det er vel heller ikke lovlig.

Saken fikk heller intet etterspill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...