Gjest En som er usikker Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Var på et møte sammen med overlegen der hvor jeg gikk før, og to av mine andre behandlere, for å diskutere litt generelt om ting. Møtet ble avsluttet med at han overlegen skulle sende en søknad om frivillig innleggelse, fordi dem mente på at det ikke var hensiktsmessig på å tvangsinnlegge meg så lenge dem ikke hadde noen god grunnlag for det. Får svar snart og da skal jeg selv velge om jeg skal takke ja til innleggelsen eller nei på sykehuset. Hun nye behandleren min som er privatpraksiserende sa at jeg hadde en spiseforstyrrelse med noen anorektiske trekk.Når dem sier noe slikt noe, hva er det dem egentlig mener da? HER ER MER SPØRSMÅL SOM JEG LURER PÅ: Noe annet som jeg lurer på er hva slags undersøkelser og terapi blir prøvd ut på åpen avdeling angående SF? Hvor lang tid tok det for deg fra å ha blitt henvist dit fra legen din til du ble lagt inn? Fikk du mye oppfølgning etter at du hadde kommet ut fra sykehuset? Hvordan er det med det med vektøkning, kostplan o.l...Blir man fulgt opp nøye, og blir man fulgt nøye med av personalet på sykehuset? Det jeg lurer på er om noen av dere har erfaringer med frivillig innleggelse på sykehus, og hva er det som foregår der på en frivillig innleggelse på et sykehus av behandling, undersøkelser, dagsaktiviteter, medisiner osv...? Vil gjerne høre litt om deres erfaringer rundt omkring det, og hvor lenge kan man være der på sykehuset frivillig totalt? Takker så mye for svar på forhånd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107162-er-det-noen-som-har-erfaring-med-frivillig-sykehusopphold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.