Gå til innhold

bipolar, rapid cycle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er forskjell på behandlere, og hvor opptatte de er av å stille diagnose. Men det er jo litt rart allikevel, kanskje, at du ikke har fått diagnosen tidligere, iom at bipolar lidelse er en svært vanlig psykisk lidelse, og visstnok enkel å diagnostisere (ettersom jeg har forstått av det lille jeg har lest).

Når det gjelder medisiner, så er jeg helt blank. Tror du uansett må prøve de ei stund, for å merke virkning.

Det er fint at du har fått diagnose, fordi du da kan få riktig type behandling og at du kan venne deg til å ha den sykdommen du har. Selv om du ikke liker tanken nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107433-bipolar-rapid-cycle/#findComment-630549
Del på andre sider

Gjest trrrish

Hei!

Kan ikke gi deg noe svar angående medisiner.

Men lurer på hva du syns om å ha fått en diagnose?

Nifst? Eller ok omsider å ha noe å forholde seg til?

Syns du medisinene virker? Føler du deg bedre?

Ønsker deg alt godt + en god sommer!

jeg er overlykkelig over å ha fått en diagnose, og medisnene virker kjempebra, særlig etter at jeg fikk zyprexa. og jeg hater den gamle psyk.ern som nektet diagnostisere og medisinere meg, som om han bare ville la meg lide i all evighet!

god sommer til deg og.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107433-bipolar-rapid-cycle/#findComment-632142
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...