Gå til innhold

"Henge"pupper...


Lea_Ariadne

Anbefalte innlegg

Lea_Ariadne

Heisann! Jeg har et lite problem..eller rettere sagt stort problem, med såkalte "hengepupper". Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å trene opp brystene...

Er det noen som har noen ideer? Vil ikke ta operasjon heller :(

Men jeg orker ikke mer snart!

Vær så snill...hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lea_Ariadne

Klem på en en tennisball mellom hendene noen minutter hver dag. Da styrker du brystmusklaturen :o)

Takk :) Noen andre forslag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Noen andre forslag også?

Våger meg på et lite synspunkt: Synes det er for lite slike å se nå for tiden! Og særlig de som trener binder seg så stramt at det kjennes helt vondt! Selv er jeg fristet til å bruke ordet tenne. Men vil du redusere volum og hengetendens? Da må du trene enda mer, lange økter, utholdenhet, det gir fettforbrenning (stygt ord på slike yndige ting). Og ha støttende BH så vevet ikke strekkes ekstra.

Får vel sett deg?

briv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea_Ariadne

Våger meg på et lite synspunkt: Synes det er for lite slike å se nå for tiden! Og særlig de som trener binder seg så stramt at det kjennes helt vondt! Selv er jeg fristet til å bruke ordet tenne. Men vil du redusere volum og hengetendens? Da må du trene enda mer, lange økter, utholdenhet, det gir fettforbrenning (stygt ord på slike yndige ting). Og ha støttende BH så vevet ikke strekkes ekstra.

Får vel sett deg?

briv

Får prøve meg fram på dette da....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskeldamen

Får prøve meg fram på dette da....:)

Trening gjør ingenting for brystene, de består ikke av muskler, bare kjertler og fett. Hvis man slanker seg, blir puppene mindre. Hvis man trener brystmuskulaturen skikkelig, får man muskler bak puppene, og da kan man få strammere bryster, men da tror jeg at brystene må være nokså små i utgangspunktet. Mine flate, hengende "selbuvott-pupper" (etter å ha ammet to barn) er nå bare flate, ikke-hengende pupper foran en skikkelig "kasse" av muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening gjør ingenting for brystene, de består ikke av muskler, bare kjertler og fett. Hvis man slanker seg, blir puppene mindre. Hvis man trener brystmuskulaturen skikkelig, får man muskler bak puppene, og da kan man få strammere bryster, men da tror jeg at brystene må være nokså små i utgangspunktet. Mine flate, hengende "selbuvott-pupper" (etter å ha ammet to barn) er nå bare flate, ikke-hengende pupper foran en skikkelig "kasse" av muskler.

Artig du, Muskeldamen =) Imponerende før/etter bilder av deg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...