nedtelling Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Vi har helårs reiseforsikring. Men så kom jeg til å tenke på barnet vårt.. Sikkert et dumt spm., men bør man ikke tegne reiseforsikring for barnet også før man reiser? 0 Siter
flosshatt Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 barn er dekket under familie-reiseforsikring inntil fylte 20 år, så en ekstra trengs ikke. 0 Siter
nedtelling Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Skrevet 4. juni 2003 barn er dekket under familie-reiseforsikring inntil fylte 20 år, så en ekstra trengs ikke. Fint, da lærte jeg noe nytt idag også :-D Sånn er det når man er helt "grønn" :-) 0 Siter
vasa Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 barn er dekket under familie-reiseforsikring inntil fylte 20 år, så en ekstra trengs ikke. Hei! Selv om dere har helårsreiseforsikring, må du sjekke om den gjelder for hele perioden dere antas å bli borte. Vår reiseforsikring i Europeiske gjelder for inntil 45 dagers utenfor Norden. Mener vi måtte ekstraforsikre oss da vi var i Colombia. Vi var borte over 45 dager. 0 Siter
Melissa Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Hei, hei nedtelling Er ikke helt sikker på dette, men jeg synes å ha lest at reiseforsikringen ikke gjelder for barnet før dere har fått sentencia. Det er ihvertfall greit å skjekke opp, slik at dere får hjelp hvis det skjer noe med barnet tidlig i oppholdet. Klem fra Melissa 0 Siter
nedtelling Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Skrevet 4. juni 2003 Hei, hei nedtelling Er ikke helt sikker på dette, men jeg synes å ha lest at reiseforsikringen ikke gjelder for barnet før dere har fått sentencia. Det er ihvertfall greit å skjekke opp, slik at dere får hjelp hvis det skjer noe med barnet tidlig i oppholdet. Klem fra Melissa Takk for svar Melissa! Hører jeg med AF eller forsikringsselskapet?? 0 Siter
nedtelling Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Skrevet 4. juni 2003 Hei! Selv om dere har helårsreiseforsikring, må du sjekke om den gjelder for hele perioden dere antas å bli borte. Vår reiseforsikring i Europeiske gjelder for inntil 45 dagers utenfor Norden. Mener vi måtte ekstraforsikre oss da vi var i Colombia. Vi var borte over 45 dager. Hei Vasa Tror jeg ringer forsikringsselskapet med en gang så får jeg vite eksakt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.