Gå til innhold

8 gram C-vitamin.


ffbk

Anbefalte innlegg

Skal begynne på et treningsprogram som innebærer at du skal innta 8gram C-vitamin på en dag. Det er et slikt treningsprogram som du bare skal kjøre max 2 ganger i året. Og grunnen til at jeg skal kjøre det er fordi jeg vil øke i muskelvolum. Programmet innebærer også at du inntar store mengder kreatin og protein (noe jeg har gjort i lengre tid)

Så spørsmålet er om 8gram C-vitamin på en dag er farlig?

Hva kan skje?

Mvh ffbk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

mitt første sp.mål er: hva skal du med så mye? driver selv med hard trening, styrke og bygging. Bruker 600-800mg c-vit pr.dag. har hørt om folk som bruker opp til 2gram. Det er ikke påvist medisinsk skade ved høyt inntak. Som regel kommer det overflødige ut i urinen. Men noen mener det kan skade nyrene. Ihvertfall sammen med store mengder kreatin. Hvor mye kreatin og protein skal du innta daglig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som et merkelig program. 8 gram c-vitaminer er jævla mye, og du vil bare pisse ut en hel masse.

Slutt å les Flex magasin og tro på vindunderprogrammene til "stjernene".

Jeg husker for mange år siden når jeg selv gikk på disse vinduderprogrammene, og det var en kjent bygger (husker ikke navnet nå) som sverget til 20 levertabs daglig.

Jeg forsto ikke da hvorfor han sverget til dette, men jeg gjør det nå.

Slutt å tro på all bullshiten du leser, tren tungt som faen i ca 4 * 40 minutter i uka (hver muskel 1 gang per uke), hvil mye, spis minst 2,5 gram proteiner per kg kroppsvekt (gjerne mer), spis 6 solide måltider om dagen og avslutt dagen med en proteindrinnk, drikk rikelig med vann og sørg for minst 8 timers søvn i døgnet.

Øker du ikke av dette: Spis mer mat!

Mer hokus pokus er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leser om slike vidunderprogram alle steder. Men jeg tror ingen slår basisprogrammet som SDD nevner noe av, enda...

Og 8 gram C-vit? Kan aldri tenke meg det blir tatt opp av kroppen. Kanskje 1,5 - 2 gram gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...