Gå til innhold

WGI - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest spekulanten
Skrevet

Det heter vel World Games int., og mannen min er veldig interessert i å bli med.

Er det noen som er med - eller har vurdert det dithenn at dette vil de ikke?

Noen erfaringer, både gode og dårlige?

Jeg er veldig usikker, men blir litt i tvil siden han er så giret på dette.

Blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg på dette.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Pyramidespill - Styr unna!

Gjest DetteErGreit
Skrevet

Hei.

Min x kjøpte aksjer for kr. 5000.- og endte opp med 15000.-etter en "split".

Min mors 4000.- er i dag verdt 7500.-

Svigemor til en bekjent av min x vant første premien på flere hundre tusen kroner på loddsalget.

Foreløbig ser det seriøst nok ut, man mottar hele tiden opplysende mail.

Ville nok anbefale dette hvis en har noen kroner å prøve med.

Det er utover dette et godkjent selskap som er klarert her i Norge. Det er ikke lov å verve nye over internett, eller reklamere for WGI generellt på den måten da de er interessert i å kjøre det på en seriøs og lovlig måte.

Hilsen

Gjest spekulanten
Skrevet

Hei.

Svigemor til en bekjent av min x vant første premien på flere hundre tusen kroner på loddsalget.

Det er utover dette et godkjent selskap som er klarert her i Norge. Det er ikke lov å verve nye over internett, eller reklamere for WGI generellt på den måten da de er interessert i å kjøre det på en seriøs og lovlig måte.

Hilsen

Takk for seriøst og saklig svar.:-)

Gjest Tull&Tøys
Skrevet

Hei.

Hilsen

Kansje greit å få lese kontrakten først, en venninne av meg ble med på dette og fant plutselig ut at det stod i kontrakten at man ikke var garantert utbetaling av vinnerlodd

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis du seriøst vurderer å bli med på pyramidespill så fortjener du antagelig tapene :)

Gjest lis@bet
Skrevet

Kansje greit å få lese kontrakten først, en venninne av meg ble med på dette og fant plutselig ut at det stod i kontrakten at man ikke var garantert utbetaling av vinnerlodd

Tror det bunner i at det må gå en måned fra du bestemmer deg for å ta ut penger til du faktisk får dem. Og da kan det ha skjedd ting og tang i mellomtiden.

Kursen går opp og ned, derfor kan de ikke garantere at summen du får ut er den samme som da du bestemte deg for å ta den ut.

• 2 måneder senere...
Gjest La dere lurer dere
Skrevet

Hei.

Hilsen

Men HVOR kommer pengene fra da? Er det en snill onkel med pengetre i hagen som sitter og deler ut til alle rundt om i verden for sitt gode hjertes skyld.

Som med all aksjehandel er det MANGE, veldig mange, som må

tape hvis noen skal få gevinster i flere hundre tusen kroners klassen. Det blir jo på samme måten som ved lotto og tipping. Det må jo være inntekter før det kan deles ut gevinst. DET er elementært.

Så de som sier at ALLE er sikret utbetalinger må rett og slett lyve. Det er fysisk umulig. Alle med to friske hjerneceller må jo skjønne det.

Og som alle slike 'spill' så viser det seg at de som tjener på det også legger ned tilsvarende mye tid. Jeg kan rett og slett ikke tenke meg å plage livet av venner, familie og bekjente med dette evindelige maset om å bli med, bli rik. Det er jo ikke fred å få noe sted snart!

Og alle disse fantastiske mulighetene som har vært opp imellom, forsvinner jo en etter en. Så de har ikke livets rett. Det er noen som tapper det alle andre har betalt inn, og så er det tomt.

Alle har jo hørt om noensom har tatt en million i tipping eller lotto også, ikke sant? Men de fleste tror ikke de blir den neste allikevel. En kan håpe, men en regner ikke med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...