Gå til innhold

I dag, 5. Juni, er det ett år siden...

Anbefalte innlegg

Ett år siden vi fikk våre prinsesse og lillesøster. Ett år siden jeg ble tobarnsmamma.

Nå er jeg på jobb igjen, pappaen er hjemme med prinsessen. Storebror gleder seg til skolestart. Tiden har gått så uendelig fort.

Rart å tenke på at i fjor på disse tider så hadde jeg ikke vært i Kina, så kjente jeg ikke prinsessen, og nå er det helt utenkelig at det kunne vært på noen annen måte.

Med en på 21 mnd. og en på seks år så får man tiden til å gå. Tiden nå er så verdifull. Jeg er full av takknemlighet over våre vakre og flotte barn.

Jaja, litt tullete og hønemor blir man alltid. Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107928-i-dag-5-juni-er-det-ett-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fyren1365380423

KJære "hønemor"...jeg kjenner følelsen....7.juni er det to år siden vi kom hjem med vår prins...nå venter vi på distrikt....og enda et barn..jeg føler meg bare sååå heldig!!!

Ha en god ett-års feiring...og kooos deg med begge to...og psst;Ikke glem mannen.....he..he..

Hei ban,

så hyggelig med et lite 'livstegn' fra deg/dere.

Det er så flott at det er så 'riktig' med de barna man får. Vi føler oss også så uendelig privilegert som har fått oppleve å få barn via adopsjon. Hun er perfekt for oss - og hun passer utrolig godt inn i vår familie :o)

Om få dager passerer hun 19 mnd. - og hun har en flott utvikling i forhold til alderen..... og vi er så stolte over henne at vi er i ferd med å sprekke *ler* Men det er ikke til å fornekte; Det er travle dager!!

Koz dere så masse med 'feiringen' i dag. Selv feirer vi også - for jeg har nemlig fødselsdag i dag:o))

stor klem fra

Hei ban,

Det er så flott at det er så 'riktig' med de barna man får. Vi føler oss også så uendelig privilegert som har fått oppleve å få barn via adopsjon. Hun er perfekt for oss - og hun passer utrolig godt inn i vår familie :o)

Om få dager passerer hun 19 mnd. - og hun har en flott utvikling i forhold til alderen..... og vi er så stolte over henne at vi er i ferd med å sprekke *ler* Men det er ikke til å fornekte; Det er travle dager!!

Koz dere så masse med 'feiringen' i dag. Selv feirer vi også - for jeg har nemlig fødselsdag i dag:o))

stor klem fra

Gratulerer med dagen og jeg burde jo ha husket det med dagen din. For du nevnte det jo i fjor også - hehe

Ja, da drar jeg snart hjem fra jobb og feirer deg og oss jeg da:o) Hyggelig å høre fra deg også.

klem fra

Gratulerer med dagen og jeg burde jo ha husket det med dagen din. For du nevnte det jo i fjor også - hehe

Ja, da drar jeg snart hjem fra jobb og feirer deg og oss jeg da:o) Hyggelig å høre fra deg også.

klem fra

Gratulerer såå masse med dagen da, Noraførr :o))

KLem fra

Annonse

Gjest Melis

Hei ban,

stor klem fra

Gratulerer med dagen, Noraførr! Det burde jeg også husket siden vi fikk tildeling også da! Kos deg!

PS. Jeg skylder deg en mail, har ikke glemt det! :o)

Gjest Melis

Ja, tenk at det er et år siden vi satt der og ventet i sitrende spenning og sendte sms-er til hverandre både før og etter den store Telefonen. Det var jammen en stor dag!

Jeg har bakt kake for å feire i dag, men pappaen rakk ikke å smake før han skulle på kurs og datteren sovnet i armene mine en time før leggetid, så jeg har smakt på den alene. Jaja, jeg kan spise et stykke til i kveld og i morgen, jeg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...