Gå til innhold

Overnatte i barnehagen i natt

Anbefalte innlegg

I natt skal godgutta overnatte i barnehagen, etter først å tatt del i en lang dag med Oslo vannparade i sentrum etterfulgt grilling, leker, video og godteri i barnehage:-)

Dette blir en rar dag for pappa`n og mamma`n gitt, ikke hente to slitne barnehagegutter på ettermiddagen, middag uten de søte små, osv osv,vet ikke helt om jeg klarer å sove så veldig godt i natt jeg :-)

Noen med erfaringer ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107930-overnatte-i-barnehagen-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! i forrige uke så skulle de store barna sove over i barnehagen. Alle gjorde det - frem til kl. 23. Da ville gutten hjem. Vi hentet og han sovnet trygt i sin egen seng.

Men det var rart å spise middag, legge bare ett barn. Det var sååå stille.

Og jeg syntes ikke det gjorde noe at han ville hjem. Han er ellers så trygg og selvstendig.

Lykke til med gutta dine i kveld og kos dere med en rolig middag.

Gjest Ensom i natt:-)

Javel, det er altså tida for

overnattinger. Det samme gjelder 5 åringene i vår barnehage, de skal sove over til i morgen. Poden gleda seg stort, og brukte lang tid på å bestemme seg for kosedyr, videofilm etc.

Blir rart å være alene hjemme,ja.

Kl. er over 23.30 og vi er fortsatt uten barn her i heimen :-) Savner dem fryktelig mye !

Barnehagepersonalet har riktignok blitt nedringt av både pappa`n og mamma`n, men alle beskjeder er at podene trives, så da så, kanskje jeg får en rolig natts søvn likevel :-)

Annonse

Kl. er over 23.30 og vi er fortsatt uten barn her i heimen :-) Savner dem fryktelig mye !

Barnehagepersonalet har riktignok blitt nedringt av både pappa`n og mamma`n, men alle beskjeder er at podene trives, så da så, kanskje jeg får en rolig natts søvn likevel :-)

Ja nå vet du hvordan natta ble både for dere og dem :)

Det går som regel mye bedre enn man tror. Skjønt, jeg husker tilbake noen år... Jeg var selv en ivrig overnatter, full av forventninger og glede, men guri for en hjemlengsel jeg hadde. Joda det hendte jeg ble returnert hjem mer enn en gang :)

Vi reiste fra guttene i febr. i fjor (3 netter) da var lillebror 3,5. De var i kjente omgivelser og hadde det utmerket, og mor og far sov kjempegodt i toppetasjen på et hotell i Gøteborg. Men hvem tror du var samtaleemnet det meste av turen? ;-)

PS) Hvordan går det ellers? Fått noen spennende brev i det siste?

Natten gikk bra den, og to stolte gutter ble hentet på formiddagen i dag. Den ene av dem hadde riktignok ikke sovnet før klokka var over 22.00 så han har vært rimelig trøtt i dag:-)

I skrivende stund ligger de søtt og sover i sine egne senger, og glad er jeg for det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...