Gå til innhold

Naturens grenser


Semafor

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hva andre forbinder med "naturlige grenser" når det gjelder muscle-gain i en definert tidsperiode. Flere steder på forumet har jeg sett påstander om at merkbar gaining på kort tid utelukket kan fremskaffes med AS. Sist var det vel noen som skrev det da "Shampoo" hevdet å ha lagt på seg 3-4 kilo på et par mnd.

Jeg er enig i at dette høres svært mye ut, men tror ikke nødvendigvis at det er unaturlig... Rett og slett fordi jeg opplevde det samme selv.

På litt over 2mnd med nær optimal trening (Max-OT metoden), pluss stort inntak av høyverdige proteiner (totalt over 2gr/kg kroppsvekt pr. dag) + bruk av kreatin og noen andre (lovlige) supplementer fra AST Sport Science, klarte jeg faktisk omtrent 4 kilo gain med minsking av fettprosenten. I tillegg til dette kom selvfølgelig et par kilo pga kreatinen... utrolig men sant.

Selvfølgelig har fremgangen flatet litt ut etterhvert, men det er ikke annet enn naturlig...

Anbefaler forøvrig alle å ta en tur innom AST sin site (www.ast-ss.com) og sjekke ut MAX-OT programet, samt ta en titt på treningstipsene der (bl.a fra en av verdens fremste dop-frie byggere Skip La Cour).... Semafor ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer litt på hva andre forbinder med "naturlige grenser" når det gjelder muscle-gain i en definert tidsperiode. Flere steder på forumet har jeg sett påstander om at merkbar gaining på kort tid utelukket kan fremskaffes med AS. Sist var det vel noen som skrev det da "Shampoo" hevdet å ha lagt på seg 3-4 kilo på et par mnd.

Jeg er enig i at dette høres svært mye ut, men tror ikke nødvendigvis at det er unaturlig... Rett og slett fordi jeg opplevde det samme selv.

På litt over 2mnd med nær optimal trening (Max-OT metoden), pluss stort inntak av høyverdige proteiner (totalt over 2gr/kg kroppsvekt pr. dag) + bruk av kreatin og noen andre (lovlige) supplementer fra AST Sport Science, klarte jeg faktisk omtrent 4 kilo gain med minsking av fettprosenten. I tillegg til dette kom selvfølgelig et par kilo pga kreatinen... utrolig men sant.

Selvfølgelig har fremgangen flatet litt ut etterhvert, men det er ikke annet enn naturlig...

Anbefaler forøvrig alle å ta en tur innom AST sin site (www.ast-ss.com) og sjekke ut MAX-OT programet, samt ta en titt på treningstipsene der (bl.a fra en av verdens fremste dop-frie byggere Skip La Cour).... Semafor ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får du tak i AST Sport Science sine produkter i Norge???

Eller må det bestilles fra utlandet?

Produktene fra AST kan enklest (og billigst) bestilles fra www.bodybuilding.com

Prisene her er faktisk lavere enn på deres egne nett-shop.

Vær obs på at frakten er relativt høy, pluss at du sannsynligvis må betale norsk MVA i tillegg. Likevel er det ganske billig. Anbefaler spesielt deres Micronized Creatine som koster ca. $30 for et kilo. Tror ikke det er mulig å bestille AST-produkter i Norge, men det skal finnes en svensk AST-website... mulig man kan bestille derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wonderer

3-4 kg med rene muskler er nok ikke noe man klarer helt naturlig, men de 3-4 kg kan ha vært vann, fett, osv. selv om fettmålingen viste lavere verdier. Nå skal man vite at det var store endringer i treningsmetodene over there også. Fra å trene lite til mye styrke kan gjøre store forskjeller, spesielt i en startfase av treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei!

Det er klart at man kan øke kroppsmasse og vekt på naturlig måte. En ser spesielt en rask økning hos utrente i startfasen. Trappes kaloriinntaket opp samtig med trening som gir økende styrke og større arbeidskapasitet, øker kroppens vekt. Jeg har selv trenet bulk og øket med 1 kilo kroppsvekt per uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Produktene fra AST kan enklest (og billigst) bestilles fra www.bodybuilding.com

Prisene her er faktisk lavere enn på deres egne nett-shop.

Vær obs på at frakten er relativt høy, pluss at du sannsynligvis må betale norsk MVA i tillegg. Likevel er det ganske billig. Anbefaler spesielt deres Micronized Creatine som koster ca. $30 for et kilo. Tror ikke det er mulig å bestille AST-produkter i Norge, men det skal finnes en svensk AST-website... mulig man kan bestille derfra.

Dette er adressen til den svenske AST SS siden:

www.ast-ss.nu

Den er like bra som den amerikanske. Produktene kan også skaffes av leverandør i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...