Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Først må jeg si at jeg er ganske ny her på forumet, og er veldig glad for at jeg fant fram hit.

Vi har tenkt å velge Filippinene, og har undersøkt litt om ventetid der. AF sier 1-2 mnd. til man kommer på Masterlist, og deretter 6-12 mnd. før tildeling.

Kan noen med erfaring si hvor lenge de har ventet til sammen i Filippinene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108082-ventetid-p%C3%A5-filippinene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vannkastanje

Heisann tobe :o) og velkommen hit!!!

Vi kom hjem fra manila 14 april i år med vår gutt. Vi ventet 5 uker fra papirene var sendt til vi kom på ML.

Deretter ventet vi litt i underkant av 4 mnd på tildeling.Deretter måtte vi vente i litt over 4 mnd på å få reise. Dette er ikke vanlig på Filippinene ,men kan hende fra tid til annen.

det er veldig vanskelig å si hvor lang tid det kan ta før tildeling på grunn av at de ikke går etter noen rekkefølge der nede.

Lykke til med valget deres :o)

Annonse

Hei tobe

Takk for sist! SÅ har dere nå bestemt dere for Fillipinene :-)

Du ble ikke "overbevist" av alle Colombiaventende på Romerikstreffet?!!!

Det blir spennende å følge med dere! Sees på neste treff?!

Hei nedtelling

Jeg holder fortsatt på Filippinene, selv om det var ganske kraftig påvirkning :-)

Vi hadde fått 0-4 i Colombia, og får 0-3 i Filippinene.

Var det 21. august som var neste treff? Er sannsynligvis midt i utflytting, da, men hvis jeg er i nærheten dukker jeg opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...