Gå til innhold

Et spørsmål - Colombia

Anbefalte innlegg

valmue1365380326

Hei alle Colombia-adoptanter!

Det er snart 7 måneder siden vi sendte våre papirer til Colombia - vi ble godkjente for 4 mnd siden, og vi venter og venter på distrikt.

Vet dere om noen som har fått distrikt og tildeling samtidig?

Håper jo litt på det da, men det er vel sikkert uaktuelt.

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108097-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Aner ikke om noen har fått både distrikt og tildeling samtidig men jeg blir ikke overrasket hvis det har skjedd (c:. Det ga et lite håp til ei som ligger ganske likt med dere i løypa. Vi sendte papirene i desember 02, ble godkjent i februar og venter nå veldig på distriktet.

Ser jo at de "gamle" venterne begynner å få tildelinger så nå kan det vell ikke være mange dagene igjen for oss (c:

Uansett så ønsker jeg dere en fin pinse!

Vennlige hilsen

valmue1365380326

Hei

Aner ikke om noen har fått både distrikt og tildeling samtidig men jeg blir ikke overrasket hvis det har skjedd (c:. Det ga et lite håp til ei som ligger ganske likt med dere i løypa. Vi sendte papirene i desember 02, ble godkjent i februar og venter nå veldig på distriktet.

Ser jo at de "gamle" venterne begynner å få tildelinger så nå kan det vell ikke være mange dagene igjen for oss (c:

Uansett så ønsker jeg dere en fin pinse!

Vennlige hilsen

Hei Peetmor!

Ja vi kan jo håper at det skjer noe snart!

Med ønske om en god pinse til deg også:)

Fyren1365380423

Hei Peetmor!

Ja vi kan jo håper at det skjer noe snart!

Med ønske om en god pinse til deg også:)

hmmmm...herlig å høre om tildelinger...vi rykker stadig frem i køen!! Vi blei godkj. i mai og venter på distrikt...-hvilke alder er dere godkj. for??

Gjest Wasserfaldfelder

Hei, Valmue!

Ja, jeg vet om et par som fikk distrikt og tildeling samtidig. Har òg hørt at det har skjedd før det skjedde med dem. Tror det er mest vanlig viss man får Bogotà som distrikt. Da har de vel en oversikt over barna som frigis til adopsjon allerede når de tildeler distrikt.

Lykke til i innspurten! Det er kjempespennende!

Hilsen en reiseklar

Annonse

Hei Valmue

Vi var heldige og fikk godkjenning og distrikt samtidig!!

Det er nå snart 7 uker siden..

Så selv om at det skjedde raskt med oss.. så venter vi fremdeles.. Håpte på å få tildeling rett etter gladmeldingen..... MEN.-- kanskje denne uken??

Lykke til med ventingen:-)

• 3 uker senere...
valmue1365380326

hmmmm...herlig å høre om tildelinger...vi rykker stadig frem i køen!! Vi blei godkj. i mai og venter på distrikt...-hvilke alder er dere godkj. for??

Hei Fyren!

Jeg så først dette innlegget nå! Vi er godkjente for 0-2 år i BUFA, og 12-23 mnd i Colombia - har nå hatt papirene i C i 7 mnd. (godkjente i midten av feb.).

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...