Gå til innhold

Ensom

inkontinent1365380518

Anbefalte innlegg

inkontinent1365380518

Hei!

Jeg er en gutt på ca. 30 år som er inkontinent og som føler meg ensom og gjerne har lyst til å komme i kontakt med ei snill og grei jente som kanskje er litt i samme situasjon som meg. Jeg er en grei og snill gutt med et ok utseende men føler meg veldig ensom pga av at jeg er inkontinent og må gå med bleier. Jeg vet jo at det finnes mange i min situasjon men jeg føler det vanskelig å finne ei snill og god jente å dele livet mitt med og som kan bli glad i meg som den jeg er. Hvis du finnes snille og greie jente som gjerne er litt i samme situasjon som meg så håper jeg du vil ta kontakt!

e-post: [email protected]

mvh

meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108194-ensom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...