Betty Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Til dere som gav meg råd i forbindelse med min anke om velferdspermisjon med lønn, jeg fikk brev nå om at jeg får 5 dager :-) hurra!!! 0 Siter
taco Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Så flott Betty! Det hjelper å stå på. Jeg fikk også 5 dager, jobber i staten, og reiser til Etiopia i morgen! Hilsen fra en snart-tobarnsmamma, 0 Siter
Betty Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Skrevet 7. juni 2003 Så flott Betty! Det hjelper å stå på. Jeg fikk også 5 dager, jobber i staten, og reiser til Etiopia i morgen! Hilsen fra en snart-tobarnsmamma, God tur til Etiopia! :-) (jeg jobber også i staten) 0 Siter
sarepta Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 God tur til Etiopia! :-) (jeg jobber også i staten) WOW!!! Inderlig god tur, og lykke til med alt!!! 0 Siter
nedtelling Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Der ser du,. Det nytter aa anke Vi har begge faatt velferdsperm med lonn, men har ikke faat tiuldeling ennaa :-( :-) 0 Siter
peetmor Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Yeees! Gratulerer med 5 dager m lønn. Det samme fikk jeg (c: men da etter mange interne mailer med saksbehandler (c: så det nytter argumentere. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.