Gå til innhold

Vi har fått reisebeskjed!

Anbefalte innlegg

Gjest Wasserfaldfelder
Skrevet

Hei!

På lørdag reiser vi til Colombia for å hente vår nydelige lillebror! Vi gleder oss veldig! Akkurat nå har vi fått det velkjente adrenalinkikket som en får før en fødsel. Vi har opprydninger, vasker, sorterer, kaster , pakker, osv. Energien er på topp!Alt må gjøres før vi blir 4 på ordentlig.

Er det noen andre her på DOL som skal til Bogotà nå i disse dager? Vi skal bo på Halifax. Kanskje vi treffer noen av dere der?

Hilsen en reiseklar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei:-)

Ville bare ønske dere god tur!

HØres kjempekjekt ut å komme så langt i prosessen, kan tenke meg dere gleder dere til å hente lillebror:-)

Klem fra Melissa

thuva1365380402
Skrevet

Ville bare få ønske dere en god tur.

Vi venter også på reisebeskjed, og håper vi får i løpet av et par dager. Men vi skal til Sør-Korea.

Lykke til med siste innspurt før avreise.

Skrevet

Hei og gooooood tur. I wish it was us too.

Sitter n[ i Copenhagen og er p[ vei hjem til moderlandet, Haaper at det er v[res tur snart og ser frem til neste ukes venting.

Haaper aa treffe dere i Colombia!!\

Hilsen en ventesyk

beauty1365380442
Skrevet

Heisann !!

Vil bare ønske dokker en riktig god tur. Ser frem til vi kommer så langt:-)

Kos dere en masse

Hilsninger kommer fra

Fyren1365380423
Skrevet

God tur!!!..så herlig det høres ut med alllt som blir gjort...håper jeg snart får det kicket!!!

Lykke til videre....gleder oss til å komme etter!!!

Skrevet

Vil bare få ønske dere en god tur, og lykke til på reisen!

Nå er det bare og begynne og pakke!

MVH

Skrevet

og kos dere med reiseforberedelsene (c:

Vennlig hilsen

Gjest krabben
Skrevet

Hei igjen!

Ville berre ynskja dykk ein kjempegod tur til Colombia - skal storebror vera med?

Gler oss til å sjå fleire bilete når de kjem att, som lukkeleg firebarns-familie!

Klem,

Skrevet

Åhhh, så heldige.

Jeg får helt gåsehud når jeg hører dette og tenker på vår 1.reise nedover som var så fantastisk.

GOD TUR OG LYKKE TIL VIDERE

Skrevet

En riktig god tur til dere, vi kommer også snart etter!!!

Kose dere!!!!!

Mvh

Skrevet

Litt sent, men ville bare oenske dere en riktig god tur til Colombia!! Lykke til med alle forberedelsene! Kanskje vi sees i Bogota??

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...