Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har problemer nok en gang med mailen...Får inn mailer, men får ikke sendt ut noen. Vurderer nå sterkt å bytte ADSL - selskap - bare problemer med det vi har nå!

Vil bare si at jeg har ikke glemt dere:o)

Her har intet nytt skjedd - venter fortsatt på godkjenning. Har nå ventet 3 mnd. og 4 dager.. Ser ut som ting tar tid denne gangen - bare å smøre seg med tålmodighet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108425-tobarnsmamsen-seinfeld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei esi, så koselig å høre fra deg!

Håper du får orden på mailen din, vi venter spent på nytt fra både deg og Tobarnmamsen.

Jeg har dessverre ikke vært så aktiv på mailfronten i det siste. Husbygging, husmorferie og vannkopper tar på!

Krysser alt jeg har for dere - håper gladmeldingen kommer SNART!

Godkjenningen må vel være like rundt hjørnet, eller? Og husk, Colombia har høysesong nå om sommeren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...