Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Våre papirer ble sendt til Colombia i slutten av mai. Når bør sjefen på jobben informeres "skikkelig" om hva som skal skje, og når bør vi søke om velferdspermisjon?? Sjefen vet at vi skal adoptere, men jeg har ikke informert henne noe nærmere enn det foreløpig.

En annen ting vi lurer på er om noen kan si oss litt mere nøyaktig hvor masse penger det gikk med til en hentereise. Føler at vi ikke har helt oversikten, og det er så guffent. Vi venter altså på et barn fra Colombia. Kan noen hjelpe oss å svare på dette????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108432-n%C3%A5r-s%C3%B8ke-velfperm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg søkte velferdspermisjon m/lønn etter at vi ble godkjent i Colombia.

Jeg har på lik linje som deg informert min abr.giver at vi skal adoptere men her er det arb.giver som har engasjert seg og allerede nå driver jeg overlapping med vikaren og vi venter fortsatt på distrikt.

Vi brukte ca 130000 på første adopsjon.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...