Gjest ny her Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Jeg var/er "ny her" for en tid tilbake. Tenkte kanskje det ville være passende å skifte nick til noe mer varig.. Vel- trenger noen tips til hvordan jeg skifter nick . (Det kan da vel ikke være så vanskelig). beste hilsen 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Hvis du klikker på Profil etter å ha logget inn kan du forandre nick. 0 Siter
Betty Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Er det ikke bare å registrere ny? altså gå inn på logg inn/registrer, også videre inn på registrere helt øverst..? ) 0 Siter
Betty Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Hvis du klikker på Profil etter å ha logget inn kan du forandre nick. Der lærte jeg noe nytt ChiengMai ;o) 0 Siter
Gjest ny her Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Takk for tips! (alle nickene jeg ville bruke var opptatt.. Tenke, tenke..) ds inntil videre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.