Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det fem dager siden vi kom hjem fra Thailand. Det var tøffe tak i Bangkok med en liten krabat som gråt og ropte på mamma stort sett hele tiden. Litt bedre ble det jo da vi kom til Hua Hin, men kveldene og nettene var fortsatt veldig tøffe. Tassen vår var ikke vant til air con og ble veldig forkjøla allerede i Bangkok. Etterhvert ble vi "sausa" alle sammen, og derfor ble turen noe mer slitsom enn den hadde behøvd å bli. Er svært overraska over hvor godt gutten takla overgangen til nytt hus/hjem her hjemme. Han har stort sett vært blid og fornøyd siden vi kom inn døra her. Vi sliter jo litt med tidsforskjeller, men stort sett har han sovet mellom 20 og 20.30, og da har vi vel ikke noe å klage over.

Selve Thailand-turen står fortsatt for meg som så slitsom at jeg bare prøver å få den på avstand:-) Men her hjemme har vi kosa oss stort. En liten tass som våkner med et smil om munnen smelter et mamma-hjerte fullstendig. Å se at han godtar oss som mamma og pappa, at han klamrer seg rundt halsen min når han skal bysses i søvn, og det å høre "ma ma ma ma" så fort jeg forsvinner ut av syne er stort. Han er en yndig liten tass, det skjønneste vi noensinne har sett *smelt*

Gled dere stort alle som har dette foran dere. Det er faktisk bedre enn man kan drømme om:-)

Er så glad for at du, Chieng mai, også har fått reisebeskjed. Du har ventet lenge nok du også, synes jeg. Vi fikk nemlig ikke høre noe av Pat om at man kunne regne med at ventetiden gikk ned i tiden fremover. Tvert imot. Antall søkere fra Norge hadde visst eksplodert den siste tiden, kunne Pat fortelle. Men jeg håper virkelig at omstruktureringer som har vært kan føre til noe mer effektivitet hos DPW (som ikke heter DPW lenger, husker bare ikke hva...) Det er utvilsomt dette som er flaskehalsen i systemet. Men de er jo verdt å vente på disse barna da, selv om det til tider kan være hardt for mamma`n og pappa`n :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108473-hjemme-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Velkommen hjem, grot!

Tenk nå er han her, han som dere ventet så lenge på. Jeg kjenner igjen den gode følelsen ved å komme hjem igjen _som familie_ :) Samtidig var det litt underlige at alt var overstått.

Synd at det ble litt turbulent for dere der nede, men det er slike ting man aldri kan forutsi. Det viktigste er jo at han slår seg så godt til ro nå.

Kos dere masse, masse! Det er ganske så kjekt å ha hele sommeren foran seg med en fersk liten sønn i huset.

Håper å få høre mer om turen deres med tider og stunder (?) :)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108473-hjemme-igjen/#findComment-639373
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...