Gå til innhold

Engelske navn på filmer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Er det noen som vet

Kari Ivlands film heter "Weightless"

:)

håper noen andre kan hjelpe deg ang. tittelen på den andre filmen :)

Sommerklem,

Takk så mye for svaret som jeg fikk av deg. Du er en engel, Preeti.Skal vedde på at du er like god inne i deg, som det du kaller deg her på dol

Ha en fin sommer du også, og kos deg mye ute i det fine været.Nyt ferien så godt du kan!

Klem fra meg

Takk så mye for svaret som jeg fikk av deg. Du er en engel, Preeti.Skal vedde på at du er like god inne i deg, som det du kaller deg her på dol

Ha en fin sommer du også, og kos deg mye ute i det fine været.Nyt ferien så godt du kan!

Klem fra meg

hehe :)

bare hyggelig å kunne være til hjelp vet du :) filmen er veldig bra,anbefaler dere på det sterkeste til å se den. vi så den i forb. med en skole oppgave.

god sommer til alle sammen =)

sommerklemmer fra en oppstemt,

Gjest Er det noen som vet

hehe :)

bare hyggelig å kunne være til hjelp vet du :) filmen er veldig bra,anbefaler dere på det sterkeste til å se den. vi så den i forb. med en skole oppgave.

god sommer til alle sammen =)

sommerklemmer fra en oppstemt,

Har også hørt at det er mange som synes at filmen er kjempe bra, og har anbefalt meg å se den.

Vet du om noen sted hvor dem selger den filmen eller hvor jeg kan laste ned denne filmen.

Har prøvd på kazaa,men fikk bare negative resultater tilbake.

Søkte da på Weightless av Kari Iveland.Åssen filmslag er det?

Har også hørt at det er mange som synes at filmen er kjempe bra, og har anbefalt meg å se den.

Vet du om noen sted hvor dem selger den filmen eller hvor jeg kan laste ned denne filmen.

Har prøvd på kazaa,men fikk bare negative resultater tilbake.

Søkte da på Weightless av Kari Iveland.Åssen filmslag er det?

vel.. det går jo an å høre på video butikker og sånt..

amazon.com er oxo et alternativ,hvis ikke kan du jo søke på filmtittelen igjen,da får en ofte opp hvor det er mulig å kjøpe filmen (på nettet)

lykke til med letinga ;)

Klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...