Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære alle Thaifamilier her inne :-) For litt siden så ba jeg om tilbakemelding på eneklet dager som kunne være aktuelle for et lite treff her i Oslo. Jeg har fått veldig få tilbakemeldinger fra dere, og de jeg har fått opplever det vanskelig å få til nå sommerstid. Det er mye som skjer for de fleste av oss :-)

Men med tanker for Muangthai som er her i juli, så foreslår jeg et lite treff for de som kan, den 12 Juli i Frognerparken - vi kan komme nærmere tibake til klokkeslett og sted.

Også prøver vi heller å få til et litt større treff til høsten, som kanskje flere kan være med på.

Gi meg gjerne tilbakemeldinger

[email protected]

eller [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108594-thaitreff-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...